استاندار مازندران گفت: بیش از ۹۵ درصد خانواده‌ها تحت پوشش پزشک خانواده هستند و این یکی از اقدامات ارزشمند وزارت بهداشت است.
کد خبر: ۳۸۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 21 February 2017
به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، ربیع فلاح امروز سوم اسفندماه در آیین افتتاح از ۶۵۷ پروژه حوزه سلامت در ۲۸ استان که به صورت متمرکز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، گفت: وزیر بهداشت تا کنون بیش از ۹ بار از استان مازندران بازدید داشتند.
وی افزود: طرح تحول سلامت یکی از تصمیمات انقلابی بود که بعد از ۳۸ سال پس از انقلاب اسلامی محقق شد.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه در چهار سال گذشته وضعیت بیمارستان‌های مازندران بیماران در حالت نامطلوبی بود، تصریح کرد: باید در تصمیم‌گیری‌های کلان جای استان مازندران با توجه به مسافرخیز بودن ویژه دیده شود.
وی افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان در سه سال گذشته برای نیازهای زیرساخت‌های بهداشتی استان و ۴۰۰ میلیارد تومان جهت ارایه خدمات بهداشت و درمان هزینه شد.
فلاح با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت مازندران در روستاها زندگی می کنند و باید نگاه به روستاها ویژه باشد،اظهار کرد: بیش از ۵۵۰ پروژه کوچک و بزرگ در استان طی سه سال گذشته افتتاح شده است.
وی افزود: طرح پزشک خانواده که از ابتدا با موانع روبه رو بوده اکنون بیش از ۹۵ درصد خانواده‌ها تحت پوشش پزشک خانواده هستند و این یکی از اقدامات ارزشمند وزارت بهداشت است.
استاندار مازندران عنوان کرد: امروز ۶۸ مرکز پزشک جامع در استان افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار