رئیس هیات تیراندازی ایلام گفت: با اعلام برنامه مسابقات تیراندازی جام جهانی هند، هشت تیرانداز کشورمان از جمله پوریا نورورزیان تیرانداز شایسته استان و کشورمان سه شنبه سوم اسفندماه به رقابت های جام جهانی هند اعزام می شوند.
کد خبر: ۳۸۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 20 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛کبری غیاثی اظهار کرد: اولین مسابقات تیراندازی جام جهانی در سال 2017 از چهارم تا 14 اسفند ماه سال جاری در دهلی نو با حضور 45 کشور برگزار می شود.
 
وی افزود: پوریا نوروزیان تیرانداز ایلامی و صاحب مدال های ملی و بین المللی در رشته های درازکش و تفنگ بادی آقایان در رده سنی بزرگسالان دست به سلاح و به رقابت می پردازد.
 
وی ادامه داد: ورزشکاران کشورمان در رشته های تفنگ بادی آقایان و بانوان، سه وضعیت، درازکش آقایان، تپانچه بادی اقایان و بانوان، 25 متر تپانچه بانوان و 50 متر تپانچه آقایان دست به سلاح می شوند ضمن اینکه برای اولین بار به طور رسمی مسابقات میکس در رشته تفنگ و تپانچه نیز برگزار می شود.
 
غیاثی همچنین به مرحله دوم رقابت های آزاد زمستانی سلاح های بادی کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آزادی برگزار و در رده سنی نوجوانان وجوانان آرمینا صادقیان از استان ایلام مقام اول و رده سنی بزرگسالان نساء پاریاب مقام سوم و در رده سنی بزرگسالان پوریا نوروزیان مقام سوم کشور را از آن خود کردند.
 
رقابت های جام جهانی تیراندازی از 4 الی 14 اسفندماه با حضور 409 ورزشکار از 45 کشور جهان در شهر دهلی هندوستان برگزار می شود.
 
به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان که از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.
 
 
800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.
 
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا مرکز ایلام به نشانی http://www.irna.ir/ilam و همچنین اخبار متنوع از مهمترین و جذاب ترین رویدادهای خبری استان، ایران و جهان هر روز در کانال تلگرام ایرنا ایلام به نشانی irnailam@ منتشر می شود./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار