باند جعل و کلاهبرداری اسناد و مدارک در مازندران متلاشی شد.
کد خبر: ۳۸۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 20 February 2017
سرهنگ رضوانی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از انهدام باند جعل و کلاهبرداری و کشف تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی خبر داد .

وی افزود: در پی مراجعه زنی به پلیس آگاهی استان و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی از وی از سوی افرادی ناشناس ، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : ماموران با انجام تحقیقات از شاکیه و تحقیقات گسترده میدانی فردی به نام ر- ب 38 ساله دارای سوابق متعدد کیفری در امر جعل و کلاهبرداری را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی افزود : ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی این فرد را به همراه زنش که مدیریت یک باشگاه ورزشی را بر عهده داشتند، دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

وی گفت : ماموران در بازرسی از محل فعالیت این افراد تعدادی اسناد و مدارک جعلی به همراه چک سرقتی، يک دستگاه گوشی تلفن همراه ، يک دستگاه لب تاپ، يک دستگاه رايانه خانگی و يک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فردی دیگر اقرار کردند که با هماهنگی قضائی متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شد .

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس هدف خود از صدور اسناد و مدارک جعلی را دریافت دسته چک و دریافت تسهيلات بانکی و کلاهبرداری از شرکت های بيمه اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار