مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: 120 مرکز خدمات مشاوره اعتیاد در مازندران راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۳۸۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 19 February 2017
 سعید آرام در شورای اداری شهرستان سیمرغ تصریح کرد: 120 مرکز خدمات و مشاوره اعتیاد در مازندران راه اندازی شده که شهرستان سیمرغ نیز دارای یکی از این مراکز است.
 
آرام با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته مشاوره ژنتیک برای ازدواج اجباری شده تا از تولد کودک با مشکلات ژنتیکی جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال ۹۴ در کارگروه اجتماعی مازندران، برنامه جامع کاهش طلاق تدوین شد و شهریور امسال در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفت و تمامی دستگاه‌ها موظف به اجرای آن شدند به طوری که در 9 ماه نخست سال 95 نرخ طلاق در مازندران 8 درصد کاهش یافت.
 
وی با بیان اینکه طلاق و اعتیاد بزرگترین معضل امروز جامعه است، تصریح کرد: پرداخت مستمری به 1882 نفر و زیرپوشش قرار دادن 346 هزار و 334 نفر و 11 هزار خانوار در مازندران بخشی از خدمات این سازمان است.
 
آرام همچنین به تاسیس ۱۲۲ مرکز اورژانس اجتماعی درسطح مازندران با شماره تماس ۱۲۳ اشاره کرد و گفت: این مراکز در تمامی ساعات شبانه‌روز در هر نقطه از استان آماده ارائه مشاوره به صورت تلفنی و حضوری هستند و مهم‌ترین بحث در این زمینه همسرآزاری، کودک آزاری و دختران فراری است.
 
به گزارش ایسنا، فرماندار سیمرغ نیز در این جلسه اظهار کرد: کلنگ ساخت ساختمان اداری بهزیستی سیمرغ در هفته دولت به زمین زده شد و امیدواریم از سوی مدیرکل بهزیستی مازندران این امر پیگیری شود.
 
فرج‌الله یداله‌پور تصریح کرد: رسیدگی به معلولان بخش کوچکی از فعالیت‌های بهزیستی است و این سازمان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های فراوانی می‌تواند داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار