فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری 112 میلیارد ریالی و رفع تصرف بیش از یک هزار و 600 مترمربع از زمین های تصرفی در شهرستان "نکا" خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 18 February 2017
به گزارش تابناک مازندران،  سردارسید محمود میرفیضی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غيرمجاز اراضي ملي و جنگلي از سوی فردی به نام "ر- س" در یکی از روستاهاي بخش "هزار جريب"شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پليس اگاهي شهرستان نکا قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: با استعلام از منابع طبيعي شهرستان مشخص شد، اراضي ملي و جنگلی به ميزان یک هزار و600 مترمربع به ارزش ريالي 112 میلیارد ریال از سوی متهم به زمین خواری تصرف شده است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهاي خاص پليسي متهم به زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.
 
سردار میرفیضی، اظهار داشت: با هماهنگي هاي قضائي اراضي موصوف در يک عمليات تيمي منسجم با حضور عوامل يگان حفاظت منابع طبيعي شهرستان و ماموران پليس آگاهي شهرستان خلع ید ، آزادسازی و به دامان طبيعت برگردانده شد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل پرونده قضائي در اين ارتباط از تحویل متهم برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس با هرگونه جرایم اقتصادی از جمله زمین خواری به شدت برخورد خواهد کرد.
 
منبع: میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار