انسان بايد نزد خداوند متعال رو سفيد باشد.
حضرت آيت الله بطحائي در اين ديدار ضمن إبراز خرسندي از ايده و تز فكري بهادر مولايي وزنه بردار مازندرانی (نايب قهرمان وزنه برداري جهان و آسيا-١٣٩٥) در خصوص تأسيس سازماني جهت ايجاد پيوند قلبي و الفت بين قهرمانان به ايشان تبريك گفتند و برايشان از خداوند منان سلامتي و موفقيت بيش از پيش مسئلت كردند؛ همچنين معظم له پيشنهاد دادند كه اسم اين سازمان با عنوان (تقريب القهرمانان) ثبت شود.
کد خبر: ۳۷۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 16 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز قدردانی از بهادر مولایی در خصوص کسب افتخارات متعدد برای جمهوری اسلامی ایران برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت  از خدای منان خواستار شد  
 ملافات صمیمانه بهادر مولايي با آيت الله دكتر بطحایی گلپايگاني
 بهادر مولایی ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده جهت دیدار بر اساس شیوه پهلوانی خود، از تمام عزیزانی که باعث پیشرفت و کسب عناوین و افتخارات گشته تشکر کرده و خود را مرهون زحمات تمامی عزیزان دست اندرکار من جمله ریاست محترم فدراسیون و اساتید همراه دانست .
سپس ، آقای سعید بابایی گزارشی را به حضرت آیت الله دکتر بطحائی گلپایگانی اعلام داشتند که :
 
در ابتدا حضور جناب آقای دکتر سلطانی فر را به عنوان وزیرمحترم ورزش و جوانان ایران تبریک عرض کردند و اعلام نمودند از آنجائیکه آقای دکتر سلطانی فر درتمامی مقاطع مدیریتی پرتلاش و موفق بودند قطعا حضور ایشان در وزارت ورزش نیز باعث خیر و برکت خواهد بود .
 
سعید بابایی اعلام داشت: دنیا برای بد معرفی کردن ایران هزینه کرده است اما سوال مهم اینجاست که ما برای معرفی واقعی خودمان چه اعتباری اختصاص داده ایم.  البته دولت در بخشی که مربوط به تغییر ادبیات جهانی نسبت به ما بود تلاش کرده، اما به نظر می رسد برای معرفی اقتدار و توانمندی های ورزشی کشور در فضای بین الملل یکی از موارد مورد نگاه و اثرگذار حضور و یکدستی قهرمانان ورزشی ایران با کشورهای جهان در کنار یکدیگر می باشد که این اتفاق باعث نشان دادن محبت و فرهنگ ورزشی ایران می باشد .  
بر این اساس یکی از از فعالیتهای جدید آقای بهادر مولایی ، تاسیس سازمانی غیر دولتی جهت حضور قهرمانان مدال آور جهان می باشد .
 ملافات صمیمانه بهادر مولايي با آيت الله دكتر بطحایی گلپايگاني
حضرت آيت الله بطحائي در اين ديدار ضمن إبراز خرسندي از ايده و تز فكري بهادر مولايي  در خصوص تأسيس سازماني جهت ايجاد پيوند قلبي و الفت بين قهرمانان به ايشان تبريك گفتند و برای ايشان از خداوند منان سلامتي و موفقيت بيش از پيش مسئلت كردند؛ همچنين معظم له پيشنهاد دادند كه اسم اين سازمان با عنوان (تقريب القهرمانان) ثبت شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار