مدیرکل هواشناسی استان مازندران با بیان اینکه بارش برف و باران در مازندران ادامه دارد، افزود: با توجه به شرایط جوی طی روزهای آینده با لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای به دلیل بارش برف، احتمال مسدود شدن جاده‌های کوهستانی وجود دارد.
کد خبر: ۳۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 14 February 2017
محمدرضا رضوی اظهار کرد: بر اساس اخطاریه شماره  14هواشناسی در 26 بهمن‌ماه و با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی به استان، وقوع بارش باران و برف در مازندران، طی امروز از سمت غرب استان آغاز می شود. در روز پنج‌شنبه  بارش باران و برف در ارتفاعات و دامنه ها، کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید و نیز از اواخر روز پنج شنبه به تدریج با تشدید بارش‌ها همراه است.
 
مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: در روز جمعه نیز بارش باران و برف در مناطق ساحلی و جلگه‌ای را شاهد هستیم و همچنین بارش برف در ارتفاعات و دامنه ها، کاهش شدید دما و وزش باد را ایجاد می‌کند.
 
رضوی یادآور شد: در روز شنبه 30 بهمن‌ماه از اوایل صبح با بارش خفیف برف و به تدریج کاهش ابر همراه است.
 
مدیرکل هواشناسی استان مازندران با بیان اینکه دریای خزر طی این مدت مواج و طوفانی است، افزود: دمای هوا برای صبح روز شنبه و یکشنبه در شهرهای جلگه‌ای استان تا دو درجه زیر صفر می‌رسد.
 
رضوی یادآور شد: احتمال آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه غربی استان برای روز پنج‌شنبه و شب جمعه دور از انتطار نیست.
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار