وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی حد فاصل چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ تا شنبه ۲۳ بهمن‌ را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۷۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 08 February 2017
 براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.
 
همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
 
وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت به این ترتیب تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور هندوان محدود است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.
 
تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس در محور فیروزکوه ممنوع است.
 
وزارت راه و شهرسازی ۱۱ محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. محور فرعی شمشک – دیزین، دهلران – اندیشمک، رامیان – شاهرود، پونل – خلخال، سروآباد – پاوه، گنج‌نامه – تویسرکان، سی‌سخت – پادنا، دیباج – گلوگاه، فنوج – رمشک، فنوج – اسپکه و نیک‌شهر – زرآباد مسدود هستند.
 
آزادراه تهران – قم، محور کرج – چالوس، محور هراز و محور فیروزکوه نیز به دلیل عملیات کارگاهی در بخشی از مسیر با محدویت ترافیکی روبه‌رو هستند.
 
همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۲۵ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است و پس از آن آزاد راه تهران به کرج، کرج به قزوین و قزوین به کرج قرار گرفتند.
 
راه‌های ارتباطی پایتخت با ساوه، پاکدشت و شهریار نیز در رتبه‌های بعدی جاده‌های پرترافیک کشور جای گرفته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار