وعده وزیر ورزش پوشالی بود !
پرسش این است ، وقتی دولت برای اجرای طرحهای از پیش تعیین شده مشکل دارد و از کمبود بودجه رنج می برد ، وزیر محترم ورزش چگونه قول ساخت سالن 5 هزار نفری را به مردم شریف جویبار می دهد؟ آیا با این شرایط در بودجه 96 دولت برای اجرای این پروژه بودجه ای اختصاص می دهد ؟
کد خبر: ۳۶۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 25 January 2017
 به گزارش تابناک مازندران، حدود شش ماه پیش یعی اوائل شهریور ماه جاری محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان با ژست خاص خود کلنگ سالن 5 هزار نفری جویبار رابر زمین زد تا کشتی گیرن مستعد و جهانی جویبار به ساخت سالنی آبرومند امیدوار شوند..
 
وزیر سابق که با دست خالی برای پهلوانان مدال بگیر المپیکی مازندران به این دیار آمده بود از   تامین مالی برای ساخت ورزشگاه و تکمیل آن خبر داده بود و اعلام کرد  که وزارت ورزش و جوانان اولویت خود را تکمیل طرح های نیمه تمام می داند و پیش از تامین مالی نیز هیچ طرحی را شروع نخواهد کرد.
 
وی همچنین ادامه داد : سالن کشتی جویبار اولین طرح جدید ورزشی در دولت تدبیر و امید است که به پاس قدردانی از زحمات قهرمانان و مدال آوران کشتی این خطه کلنگ زنی می شود.
 
وی همچنین اظهار داشت که این طرح با زیربنای 10 هزار متر مربع و با اعتبار 50 میلیارد ریالی با امکانات مناسب برای برگزاری مسابقات بین المللی و داخلی ساخته و تجهیز می شود...
 
گفتنی ست کلنگ زنی سالن 5 هزار نفری جویبار در پی افتخار آفرینی های کشتی گیران این شهر در المپیک و پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انجام شده است.
 
در حالی که شش ماه از کلنگ زنی وزیر سابق می گذرد هیچ اقدام عملی برای ساخت ورزشگاه حویبار قلب کشتی ایران صورت نگرفته است!؟ مثل این که کلنگ وزیر در زمین گیر کرد ....
 
البته این امر واکنشهای زیادی را به همراه داشت و حتی داد نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را در آورد که صراحتا در 17 دی عنوان کرد که : وزیر ورزش تنها کلنگ خانه کشتی جویبار را زد و اقدام دیگری صورت نگرفت.
 
کلنگ وزیر در زمین گیر کرد!؟ 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: وزیر ورزش و جوانان به جویبار آمد و کلنگ خانه کشتی را زد اما از آن تاریخ تاکنون متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد.
 آیت‌الله علی معلمی در اولین مراسم تجلیل از قهرمانان و مربیان کشتی سال 95 در شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد:
 
 برخی از رشته‌ها جزو ورزش‌های فاخر در اسلام و ایران نام‌ برده می‌شود که کشتی از جمله‌ این ورزش‌هاست که به لطف خدا مازندران و قائم‌شهر از داشتن قهرمانان زیادی در این رشته بهره‌مند است.
 
این مسؤول بیان کرد: ورزش انسان را می‌تواند جاودانه کند و باقی نگهدارد، همانطور که نام جهان پهلوان «غلامرضا تختی» در سایه ورزش و پهلوانی، در تقویم ایران ماندگار شد.
 
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: کشتی‌گیران جویباری زمانی‌که توانستند افتخارات المپیک را به‌دست بیاورند، وزیر ورزش و جوانان به جویبار آمد و کلنگ خانه کشتی را زد اما از آن تاریخ تاکنون متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد ولی نباید جوانان جویبار و قائم‌شهری مایوس شوند و ورزش را به‌خاطر نبود امکانات رها کنند.
 
 جالب این که محمدعلی رحیمی رئیس شورای شهرجویبار اعلام کرد که مجری طرح هنوز مشخص نیست !؟ و معلوم نیست که اجرای پروژه برعهده کدام ارگان است؟  وزارت ورزش مجری طرح است یا قرار است از طریق اعتبارات استانی انجام گیرد.....
 
پرسش این است ، وقتی دولت برای اجرای طرحهای از پیش تعیین شده ناتوان است و از کمبود بودجه می نالد ، وزیر محترم ورزش چگونه قول ساخت سالن 5 هزار نفری را به مردم شریف جویبار می دهد ؟
 
آیا در شرایط کنونی در بودجه 96 دولت برای اجرای این پروژه بودجه ای اختصاص می گیرد ؟.....
 
فراموش نکنیم  حسن‌یزدانی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، عزت الله اکبری، مسعود اسماعیل پور، ایمان صادقی، کامران قاسم‌پور، برادران هاشمی ودهها کشتی گیر مستعد و عنوان دار موجب شد، فدراسیون جهانی این شهر کوچک را در سال ۲۰۱۳ به عنوان پایتخت کشتی ایران و جهان معرفی کند.
 
کلنگ وزیر در زمین گیر کرد!؟ 
به هر روی دلاوران مازندرانی انتطار دارند دولت توجه بیشتری به قهرمانان المپیک و جهان داشته باشند که با چندین سال مرارت و سختی پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در می آورند ....
مسعود پاشنا  
برچسب ها: کلنگ وزیر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
واقعا غم انگیزه این همه تشریفات میگیرن برای بازی با احساس مردم ....وزیر بی...بود که برکنارش کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار