رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران گفت: علاقه مندان ۱۶-۲۱بهمن ماه از ساعت۱۳-۱۹می توانند برای بازدید از غرفه های سیزدهمین نمایشگاه بین المللی استان به مجتمع فرهنگی نیاوران در کیلومتر سه جاده ساری به قائمشهر مراجعه نمایند.
کد خبر: ۳۶۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 24 January 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حمیدرضاعشریه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران امروز(5بهمن) در نشست کمیته برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی استان در فرمانداری ساری گفت: این نمایشگاه 16-21بهمن در مجتمع فرهنگی نیاوران در کیلومتر سه جاده ساری به قائمشهر برپا می شود.
 
 
 
وی با بیان اینکه تاکنون 645 ناشر و 30کشور برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند، افزود: این نمایشگاه در 300غرفه جانمایی می شود.
 
 
 
عشریه با بیان اینکه علاقه مندان همه روزه از ساعت13-19می توانند برای بازدید از غرفه های سیزدهمین نمایشگاه بین المللی استان مراجعه نمایند، گفت: برگزاری این نمایشگاه بزرگترین رویداد فرهنگی استان و ساری محسوب می شود.
 
 
 
وی اظهار داشت: استانداری مازندرن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانداری ساری، شهرداری مرکز استان وسایر دستگاه های اجرایی استان همکاری و همدلی شایسته و درخور تحسینی برای برپایی این رخداد فرهنگی دارند.
 
 
 
عشريه به نقش كتاب در توسعه فرهنگي اشاره كرد و گفت: ميزان سرانه مطالعه، تيراژ كتاب و ابزارهاي فرهنگي از جمله نشانه هاي توسعه كشورها بشمار مي رود.
 
 
 
وي ضمن برشمردن شيوه هاي انتقال فرهنگ شامل شفاهي، استفاده از ابزارهاي ارتباط جمعي و فضاي مجازي و اينترنت، اظهار داشت: علي رغم بروز و ظهور ابزارهاي ارتباطي و تكنولوژي نوين اما هيچ ابزاري هنوز نتوانسته جايگزين مناسبي براي كتاب باشد.
 
 
 
عشریه با تاکید اینکه کلیه ابداعات و اختراعات را می توان از کتاب یافت، گفت: کتاب شاه کلید حل مشکلات بشری است.
 
 
 
وی با بیان اینکه کتاب و فراگیری دانش در متون اسلامی مورد تاکید است، عنوان داشت: امسال با همکاری مخابرات استان و شهرستان ساری wifi رایگان در نمایشگاه برقرار خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار