اداره کل هواشناسی استان البرز در پی بارش برف و باران در محور چالوس اختلال تردد در محورهای کوهستانی استان را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۳۶۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 22 January 2017
منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: طبق تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با فعالیت سامانه پرفشار و سرد به مناطق شمالی استان و هم‌زمانی آن با امواج کم ارتفاع سطوح میانی طی روز گذشته و امروز ناپایداری‌ها به‌طور متناوب و به‌صورت بارش‌های خفیف و پراکنده و مه آلودگی ادامه خواهد داشت.
 
وی وزش‌های باد شدید و لحظه‌ای را دور از انتظار ندانست و گفت: در حال حاضر کمینه دمای هوای این شهرستان منفی ۲ درجه سانتی گراد است.
 
رحمانیان وضعیت جوی امروز شهرستان کرج را قسمتی ابری تا ابری و مه‌آلود، بارش پراکنده برف و باران، از بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید و لحظه‌ای پیش‌بینی کرد و گفت: در حال حاضر بیشینه دمای هوای استان ۹ درجه سانتی گراد است.
 
مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز کمینه دمای هوای شهرستان طالقان و منطقه دیزین را به ترتیب منفی ۶ و منفی ۷ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: آسمان شهرستان‌های استان ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران خواهد بود.
 
وی کیفیت هوای شهرهای هشتگرد، نظرآباد، فردیس و اشتهارد را برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام کرد.
 
رحمانیان در ادامه به وضعیت جوی محور کوهستانی چالوس اشاره و ماکزیمم سرعت باد در این محور را ۵۴ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: آسمان در این محور ابری همراه با مه آلودگی، بارش پراکنده برف و باران و از بعدازظهر همراه با وزش باد نسبتاً شدید و لحظه‌ای خواهد بود.
 
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار