فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نوشهر از ارسال مرحله اول کمک‌های غیرنقدی مردم شهرستان نوشهر به ارزش یک‌صد هزار میلیون ریال به جبهه مقاومت اسلامی سوریه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷ 21 January 2017
 نوشهرآنلاین، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون جوانانی است که در خط مقدم جبهه مقاومت ایثارگری می‌کنند، اظهار کرد: امروز حمایت از جبهه‌هاي مقاومت، به نوعی حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی است.
 
وی افزود: مدافعان حرم با ایثار و از خود گذشتگی می‌کوشند تا دشمنان انقلاب اسلامی نتواند در کشوری مانند سوریه و عراق موفق باشند چراکه هدف آن‌ها بعد از این کشورها انقلاب اسلامی ایران است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نوشهر از جمع‌آوری و ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم نوشهر به جبهه مقاومت خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس شهرستان نوشهر این کمک‌ها را در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه و کمک به جبهه مقاومت اسلامی و قدردانی از زحمات مدافعان حرم اهدا کردند.
 
وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها یادآور کمک‌های پشت جبهه در دوران دفاع‌مقدس است، گفت: این کمک‌های غیرنقدی شامل پوشاک و اقلام خوراکی چون برنج، قند، روغن و شکر است که به استعداد دو دستگاه خودروی مزدا بعد از برپایی نمازجمعه با بدرقه مردمی به جبهه مقاومت اسلامی ارسال می‌شود.
 
رمضانی با بیان اینکه تاکنون 50 میلیون ریال کمک نقدی از طرف مردم نوشهر به جبهه مقاومت ارسال شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای ارسال‌شده یک‌صد هزار میلیون ریال است.
 
وی در پایان گفت: این محوله به‌عنوان اولین محوله کمک‌های غیر نقدی مردم شهرستان نوشهر است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان همچنان ادامه دارد و امید است محموله‌های بعدی با حمایت‌های مردم چشمگیرتر ارسال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار