مهاجمان سرخابی های پایتخت با عملکرد خوب خود در بازی اخیر، موفق شدند علاوه بر بهتر کردن وضعیت خود در جدول ارزشمندترین ها، آرام آرام خود را به صدر نزدیک کنند.
کد خبر: ۳۶۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 20 January 2017
مهاجمان سرخابی های پایتخت با عملکرد خوب خود در بازی اخیر، موفق شدند علاوه بر بهتر کردن وضعیت خود در جدول ارزشمندترین ها، آرام آرام خود را به صدر نزدیک کنند.



ورزش "، مهدی طارمی، کاوه رضایی و احسان حاج صفی را می توان بازیکنانی دانست که در صدر جدول ارزشمندترین ها تحرک داشتند و با عملکرد خود در بازی های هفته هفدهم، روند رو به رشدی داشتند.


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:


اول – ساسان انصاری، فولاد خوزستان – 16 امتیاز
مهاجم اول فولادی ها در مقابله با تیم سابق همه تلاش خود را به کار بست تا شاید بتواند دروازه پرسپولیسی ها را باز کند اما در نهایت در برابر مدافعان و دروازه بان این تیم ناکام بود تا همچنان با اتکا به آمار قدیمی خود در صدر جدول باقی بماند. انصاری اکنون با 12 گل در صدر بهترین گلزنان لیگ نیز قرار دارد، او 3 پنالتی منجر به گل و 1 پاس گل نیز از خود به جا گذاشته است.


دوم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی – 12 امتیاز
مدافع راست تراکتوری ها در بازی هفته اخیر نتوانست مانع از شکست تیمش شود، او که تاکنون 5 بار برای تیمش گلزنی کرده است 6 بار نیز اقدام به گلسازی کرده و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است، ایرانپوریان با تعداد پاس های گل خود به عنوان دومین گلساز برتر لیگ شانزدهم شناخته می شود.
 

سوم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن – 10 امتیاز
تبریزی دومین گلزن برتر لیگ محسوب می شود، او که بازی هفته شانزدهم را به دلیل محرومیت از دست داده بود در بازی برابر سایپا به میدان رفت اما نتوانست از پس حریفان خود بربیاید و با توجه به ناکامی انصاری در گلزنی، فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به آقای گلی از دست داد، او تاکنون 9 بار برای حسینی و تیمش گلزنی کرده و 1 بار نیز با پاس خود دیگر بازیکن تیمش را در معرض گلزنی قرار داد.
 

سوم – مهدی طارمی، پرسپولیس – 10 امتیاز
در دیدار برابر فولاد چیزی نمانده بود تا مهاجم اول سرخ پوشان زیباترین گل لیگ را به ثمر برساند، مهدی طارمی که ضربه قیچی برگردان دیدنی خود را به تیرک دروازه کوبید، در نهایت نتوانست گلزنی کند اما با پاس خود سومین گل پرسپولیسی ها را برای علیپور مهیا کرد، طارمی کماکان 8 گل برای پرسپولیسی ها به ثمر رسانده و 1 بار نیز پنالتی منجر به گل به دست آورده و 1 بار نیز اقدام به گلسازی کرده است.
 

سوم – کاوه رضایی، استقلال – 10 امتیاز
تنها نکته به جا مانده از دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان برای آبی پوشان پایتخت را می توان گلزنی کاوه رضایی دانست، مهاجم اصلی استقلالی ها با گلی که در دیدار اخیر به ثمر رساند، توانست تعداد گل های خود را به عدد 6 برساند؛ ضمن اینکه او در چهار دیدار نیز 4 بار برای تیمش گلسازی کرده تا در ارسال پاس گل نیز موفق نشان دهد.
 

سوم – ایمان مبعلی، نفت تهران – 10 امتیاز
هافبک باتجربه نفتی ها در بازی های اخیر نتوانسته برای تیمش مثمرثمر باشد، ایمان مبعلی که اکنون عنوان بهترین گلساز لیگ را یدک می کشد، تا کنون 7 بار توانسته با پاس های خود تیمش را در معرض گلزنی قرار دهد، مبعلی علاوه بر آن 3 بار نیز اقدام به گلزنی کرده است.
 

چهارم – احسان حاج صفی، سپاهان – 9 امتیاز
مدافع ملی پوش سپاهانی ها در هر بازی تاثیر خود را برای تیمش می گذارد، در بازی برابر نفت نیز توانست با یک پاس دیدنی مقدمات گل دوم تیمش را فراهم کند تا اصفهانی ها سه امتیاز شیرین را در خانه به دست بیاورند، حاج صفی پس از بازگشت به جمع سپاهانی ها توانسته 4 بار برای این تیم گلزنی کند و 5 بار نیز با پاس های دقیق خود برای تیمش موقعیت گل ایجاد کرد و یکی از بهترین گلسازهای لیگ محسوب می شود.
 

پنجم – محمد قاضی، نفت تهران – 8.5 امتیاز
مهاجم باتجربه نفتی ها در بازی های لیگ شانزهم 7 بار موفق به گلزنی شده است، وی علاوه بر گل هایی که برای علی دایی و تیمش به ثمر رسانده 1 پاس گل نیز ارسال کرده و البته یک پنالتی نیز به دست آورده است. پنالتی که در نهایت منجر به گل نشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار