شهروندان مازندرانی شامگاه جمعه در مناطق مختلف استان با حضور در ایستگاههای آتش نشانی به یاد شهدای آتش نشان که هنگام انجام وظیفه در ساختمان پلاسکو تهران جان باختند ، شمع روشن کردند .
کد خبر: ۳۶۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 20 January 2017
 ایرنا ، در ساری نیز جمعی از شهروندان شمع به دست در محل ایستگاههای آتش نشانی این شهر حضور یافتند و نسبت به شهدای آتش نشان ادای احترام کردند .
حسن سیدی مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : استقبال مردم از این مراسم که خودجوش نیز بود بسیار زیاد بود.
 
وی افزود : شرکت کنندگان در این آئین با تقدیم شاخه های گل و روش کردن شمع به ماموران آتش نشانی مستقر در ایستگاهها تسلیت گفتند و با آنان ابراز همدردی کردند.
سیدی با قدردانی از مردم گفت : این آئین و استقبال و ابراز همدردی مردم نشان داده است کته شهروندان به خدمات ماموران آتش نشانی واقف هستند .
وی افزود : از روز گذشته مردم هر کجا که ماموران آتش نشانی را می بینند به آنان تسلیت می گویند و این اقدام شهروندان سبب می شود تا ماموران ما هم با انگیزه و شجاعت بیشتری به وظایفشان عمل کنند .
 
رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت : این که شهرداری و شورای شهر و یا هر دستگاه و نهاد دیگری برنامه ای تحت عنوان روشن کردن شمع برای آتش نشانان شهید در پلاسکو نداشتند و اینگونه مردم خودشان خودجوش اقدام کردند ، بسیار دلگرم کننده بود .
در پی حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری - تولیدی پلاسکو در خیابان جمهوری تهران، تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شدند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.
هیات دولت با تجلیل از بزرگ مردان ایثار و فداکاری که در حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو جان باختند، روز شنبه (فردا) دوم بهمن را عزای عمومی اعلام کرد.
برچسب ها: شهدای آتش نشان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار