باغداران خسارت دیده از سونامی سفید مازندران، چشم امید به مسوولان دارند.
کد خبر: ۳۶۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 20 January 2017
امام جمعه ساری بر ضرورت توجه مسوولان برای تسریع درجبران خسارت برف به باغهای مرکبات مازندران تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،آیت‌الله طبرسی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه خسارت برف آذرماه در مازندران سونامی سفیدی بود ، توجه مسوولان وتسریع در فراهم شدن پرداخت تسهیلات به باغداران خسارت دیده را خواستار شد.
خطیب جمعه ساری با تاکید  بر سرعت بخشیدن وعده‌های دولت در پرداخت تسهیلات 250 میلیارد تومانی و اعتبار بلاعوض به باغداران مازندران ، از واردات پرتقال در کشور ابراز نگرانی کردو گفت: با توجه به موجود بودن مرکبات در انبارهای مازندران با همکاری ومساعدت استاندار مازندران به ریاست جمهور نامه ای نوشته شد تا از واردات پرتقال  و خسارت بر پیکر اقتصاد کشاورزی مازندران جلوگیری شود. 
    
امام جمعه ساری همچنین با محکوم کردن کشتار مسلمانان در بحرین ، میانمار ، یمن و سکوت مجامع بین المللی با بیان اینکه ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و نقض مذاکرات برجام نخواهد رفت،خیانت های وارد بر برجام را  فریبکارانه ودوستی ترامپ و آقای پوتین رانیرنگ دیگر آمریکا عنوان کرد.
 آیت الله طبرسی همچنین با گرامیداشت حماسه ششم بهمن و پاسداشت شهدای این حماسه از وحدت و یکپارچگی  مردم هزار سنگر آمل در سرکوبی اقدامات منافقین در حماسه ششم بهمن تجلیل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار