فرمانده انتظامی مازندران: زمین خواری ۲۷ میلیارد ریالی در مازندران کشف شد
کد خبر: ۳۶۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 19 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۲۷ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریالی و رفع تصرف ۹ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان کلاردشت خبر داد.
 
 سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای برخورد و مقابله با زمین خواران وتصرف 9 هزار و 972 مترمربع از اراضی ملی وجنگلی توسط دو نفر از سودجویان در منطقه جنگلی گرک شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران جهت بررسی موضوع و آزادسازی زمین‌های تصرف شده از ید زمین خواران به منطقه اعزام شدند.
 
میرفیضی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات پلیسی  و همکاری ماموران اداره منابع طبیعی اراضی تصرف شده از چنگ زمین خواران خلع ید و به منابع ملی بازگردانده شد.
 
توقیف خودرو هیوندا موهاوی با 48 میلیون ریال خلافی در عباس آباد
 
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از توقیف یک دستگاه خودرو سواری هیوندا موهاوی شاسی بلند با 48 میلیون ریال خلافی در محور عباس آباد خبر داد.
 
سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: ماموران پلیس راه مستقر در محور عباس آباد حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک در این محور یک دستگاه خودرو سواری هیوندا موهاوی شاسی بلند را که راننده آن حین رانندگی در حال استفاده از تلفن همراه بود، متوقف کردند.
 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس راه ضمن اعمال قانونی با بررسی مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا دریافتند، این خودرو دارای بیش از 48 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.
 
کشف 11 فقره سرقت داخل خودرو در بابل
 
فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری هفت متهم به سرقت داخل خودرو و کشف 11 فقره سرقت خبر داد.
 
سرهنگ سید محسن جعفری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی، دو متهم به سرقت داخل خودرو را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 
اجرای طرح ارتقای امنیتی در مناطق حاشیه نشین آمل
 
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق حاشیه نشین جرم خیز و آلوده به مواد مخدر در شهرستان آمل خبر داد.
 
سردار سید محمود میرفیضی افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و حفظ حقوق شهروندان ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی  ظفر1 با هدف تامین امنیت و آسایش عمومی در مناطق حاشیه نشین ، جرم خیز و آلوده به مواد مخدر شهرستان آمل به اجرا درآمد.
 
فرمانده انتظامی مازندران، افزود: با هماهنگی‌های قضایی و  برگزاری نشست‌های تخصصی، پس از انجام عملیات شناسایی، 150 اکیپ انتظامی ، امنیتی و ترافیکی به مناطق مورد نظر اعزام شدند.
 
دستگیری باند سارقان سابقه دار خودرو در ساری
 
فرماندهی انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار لوازم خودرو خبر داد.
 
سرهنگ زیدالله کاظمی گفت:ماموران کلانتری 14 این فرماندهی در حین گشت زنی در محدوده خیابان مهیار به فردی در حال سرقت از داخل یک خودرو سواری پراید مظنون شدند.
 
وی تصریح کرد: سارق داخل خودرو به محض مشاهده ماموران پلیس با همکاری یکی از همدستانش با استفاده از یک دستگاه خودرو پا به فرار گذاشته و از محل متواری می‌شوند.
 
توقیف 17 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی مازندران
 
سرپرست پلیس راه استان از توقیف 17 دستگاه خودرو با 328 میلیون و 510 هزار جریمه پرداخت نشده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
 
سرهنگ محمدرضا خسرویان  افزود: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی ورانندگی، ماموران پلیس راه استان مستقر در محورهای مواصلاتی استان در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسائی 17 دستگاه خودروی سواری با جریمه‌های بالای یک میلیون تومان شدند.
 
پلمب سه واحد صنفی متخلف در قائم‌شهر
 
در اجرای طرح نظارت برفعالیت واحدهای صنفی در قائم‌شهراز 11 قهره خانه و سفره خانه سنتی در این شهرستان بازدید شد.
 
در اجرای طرح نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قائم شهر از 11 قهوه خانه و سفره خانه سنتی در این شهرستان بازدید کردند.
 
در اجرای این طرح  سه واحد صنفی قهوه خانه به دلیل نداشتن مجوزهای قانونی و استعمال قلیان در این اماکن پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار