مرکز مدیریت راههای مازندران محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان برای پایان هفته جاری اعلام کرد و گفت : از ساعت 15 تا 23 فردا جمعه تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .
کد خبر: ۳۶۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 19 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، در این گزارش آمده است : با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج نیز یک طرفه خواهد بود .
براساس این گزارش تردد انواع موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز گذشته چهارشنبه تا 6 صبح شنبه دوم بهمن ماه در محورهای کرج ، چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است .
تردد انواع وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیون ، کامیونت و تریلی به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از کرج به چالوس و بالعکس ممنوع است و محور هراز نیز تردد تمامی تریلی ها ممنوع است .
 
همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه اول بهمن در جاده هراز ممنوع است .
*** محور سوادکوه
تردد تمامی تریلی ها باستثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 فردا جمعه از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است .
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد تردد هم اکنون محورهای اصلی کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر روان و عادی است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار