تیم هیرکانی چالوس در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال مازندران برابر شهدای گلوگاه پیروز شده بود که به اشتباه نتیجه تساوی اعلام شد.
کد خبر: ۳۶۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶ 19 January 2017
 چالوس ما، یکشنبه هفته جاری خبری در مورد هفته پایانی لیگ برتر فوتبال مازندران منتشر شد که در آن ساحل اورنگ قهرمان و هیرکانی تیم سوم جدول اعلام شده بود.
 
در آن خبر با توجه به برگزاری بازی هیرکانی و شهدای لمراسک در شهر گلوگاه، نتیجه آن بر اساس اعلام هیئت فوتبال مازندران تا لحظه انتشار خبر مساوی بدون گل اعلام شده بود که بر این اساس تیم هیرکانی با 35 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته از صعود به لیگ دسته سوم کشور بازمانده بود.
 
با انتشار این خبر برخی از هواداران و مسئولان باشگاه هیرکانی به آن واکنش نشان داده اعلام کردند بازی با نتیجه دو بر صفر به سود آنها پایان یافته بود و خواستار انتشارر اصلاحیه در این مورد شدند.
 
با مراجعه مجدد به سایت هیئت فوتبال مازندران به نشانی mazandaranfootball.com نیز مشخص شد مسئولان این سایت نیز نتیجه را اصلاح کرده‌اند.
 
بر این اساس تیم هیرکانی در برابر شهدای لمراسک گلوگاه با نتیجه دو بر صفرر پیروز شد و با 35 امتیاز به عنوان تیم دوم جدول لیگ برتر فوتبال مازندران به لیگ دسته سوم کشور صعود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار