رئیس فراکسیون دریایی مجلس بر ضرورت بهره گيری از ظرفيت های بالقوه اين بندر با سابقه بعنوان تنها قطب اقتصادی غرب استان مازندران تأكيد كرد
کد خبر: ۳۶۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰ 17 January 2017
به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی دوشنبه در بازدید از بندر نوشهر بر ضرورت بهره گيری از ظرفيت های بالقوه اين بندر با سابقه بعنوان تنها  قطب اقتصادی غرب استان مازندران تأكيد كرد.
 
رئیس فراکسیون  دریایی مجلس با بيان اينكه بندر اولويت اصلی بنده در منطقه است، گفت: همه بايد قدردان اين میراث ارزشمند كه از ۹ دهه پيش به ما رسيده است باشيم و با همكاری و همدلی زمینه پويايی و شکوفایی هر چه بيشتر آن را فراهم کنيم.
 
احمدی لاشکی با اشاره به اينكه رونق بندر نوشهر مهمترين دغدغه مردم و مسئولان است، تصریح كرد: راه دسترسی برای توسعه فعاليت های بندر مهم و حياتی است لذا همه دستگاه ها بايد همكاری لازم در اين زمينه داشته باشند .
 
* اختصاص اعتبار ۶۵۰ ميليارد ريال برای ايجاد زيرساخت های مورد نياز در بندر نوشهر
 
همچنین مدير كل بنادر و دریانوردی مازندران درخصوص روند فعاليت های جاری و مهمترين پروژه های در دست اقدام در راستای توسعه همه جانبه بندر نوشهر پرداخت .
 
سیاوش رضوانی با اشاره به سرمايه گذاری های صورت گرفته توسط بخش خصوصی در بندر نوشهر در سال های اخیر ، امضاء تفاهمنامه در زمينه ساخت مخازن فرآورده های نفتی و روغن خوراكی ، برگزاری جلسات متعدد با صاحبان كالا برای افزايش فعاليت های تجاری در اين بندر ، انجام وظايف حاكميتی سازمان بنادر و دريانوردی در بخش سواحل و مقابله با ساخت و سازهای غيرمجاز در نوار ساحلی را از مهمترين اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان كرد .
 
وی از اختصاص اعتباری ۶۵۰ ميليارد ريال از سوی سازمان بنادر و دريانوردی برای ايجاد زيرساخت های مورد نياز در بندر نوشهر خبر داد و گفت: با موافقت سازمان بنادر و دريانوردی، احداث سامانه حفاظتی جهت جلوگيری از ورود موج و رسوب به حوضچه بندر نوشهر و تعميرات اساسی منجر به PM اسكله های دلفين ، شرقی و جنوبی سال آينده عملیاتی خواهد شد .
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خواستار همكاری هر چه بيشتر دستگاه های اجرايی مرتبط با بندر برای كاهش هزينه های حمل و نقل كالا از طريق بندر نوشهر شد و تصریح کرد:در صورت همكاری مسئولان ذيربط و رفع مشکلات صاحبان كالا، شاهد افزايش فعاليت های تجاری در بندر نوشهر خواهيم بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار