فرماندار سوادکوه از افزایش 11 درصدی بودجه امسال این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: 5 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل بسته رونق اقتصادی برای 15 واحد شهرک صنعتی سوادکوه اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۳۶۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 16 January 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عبدالجواد توحیدی‌مقدم عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه سوادکوه حلقه اتصال سه استان تهران، سمنان و مازندران است، اظهار کرد: حضور گسترده مردم سوادکوه در انتخابات و برنامه‌های مناسبتی، وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.
 
وی از افزایش 11 درصدی بودجه سوادکوه نسبت به بودجه سال گذشته خبر داد و افزود: بودجه سال گذشته این شهرستان 18 میلیارد تومان بوده است که به 21 میلیارد تومان افزایش یافت.
 
فرماندار سوادکوه از اختصاص 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای 15 واحد شهرک صنعتی این شهرستان از بسته رونق اقتصادی خبر داد و خاطر‌نشان کرد: برگزاری همایش توسعه سوادکوه با محوریت گردشگری از رخداد‌های مهم شهرستان بوده است.
 
توحیدی با اشاره به اینکه ما با کسی در رقابت نیستیم و به‌دنبال اثبات توانمندی‌های خود هستیم و قصد تخریب کسی را نداریم، اظهار کرد: استقبال ده‌ها میلیارد تومانی که به‌دنبال همایش توسعه سوادکوه به وجود آمد برای رونق اقتصادی شهرستان تأثیر‌گذار است.
 
وی کسب رتبه دوم در سر‌شماری اینترنتی، حضوری و اختصاص آمبولانس 800 میلیون تومانی را از دستاورد‌های شهرستان سوادکوه ذکر کرد و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تعامل و همراهی مردم و مسؤولان به دست آمد و کشور ما مرکز ثقل منطقه است.
 
فرماندار سوادکوه از در حال اجرا‌ بودن پروژه راه در 17 روستای این شهرستان خبر داد و با اشاره به هزینه 45 میلیارد تومانی کارخانه زغال‌شویی که معادل بودجه سه سال سوادکوه است، اظهار کرد: امسال 15 میلیارد تومان برای راه روستایی، شهری و معابر سوادکوه هزینه شده است.
 
توحیدی با اشاره به اینکه از متهم ردیف اول در موضوع هسته‌ای به شاکی و خواهان تبدیل شدیم، گفت: اطلاع‌رسانی خدمات به مردم از مواردی به‌شمار می‌رود که مورد نظر مقام معظم رهبری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار