سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت که 38 زندانی غیر عمد استان به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به آغوش خانواده باز می گردند.
کد خبر: ۳۶۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، عماد محمودی روز دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ساری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، افزود : این زندانیان که به خاطر ناتوانی در پرداخت دیه و یا بدهی شخصی در زندان هستند ، با کمک ستاد دیه آزاد می شوند.
وی تجلیل از 38 خانواده موفق زیر پوشش بنیاد شهید ، کمیته امداد ، بهزیستی و خانواده های روستایی ایثارگر ، کارآفرین و پیشگام در تولیدات علمی و فرهنگی را هم از دیگر برنامه های دهه فجر امسال اعلام کرد.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر و تجلیل از بازاریان موفق را از دیگر برنامه های دهه فجر در سال جاری برشمرد.
محمودی گفت : امسال در دهه فجر علاوه بر برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی ، شب شعر و خاطره گویی همراه با راویان انقلاب در مدارس ، مسابقات کتاب خوانی به همراه 38 همایش اختصاصی در بخش های ورزش ، قرآن و روستایی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار