معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران از اجرای عملیات ساخت 345 مدرسه توسط خیران در استان خبرداد و گفت که این تعداد پروژه از سال 1392 تاکنون در این استان ساخته یا در دست ساخت است.
کد خبر: ۳۶۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 16 January 2017
عسگری نیکزاد روز دوشنبه در مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره مجمع خیران مدرسه ساز مازندران افزود : این تعداد پروژه که بخشی نیز به بهره برداری رسیده شامل یک هزار و 171 کلاس درس است .
وی ادامه داد : برای ساخت و اجرای این تعداد مدرسه حدود یک هزار میلیارد ریال خیران کمک کردند .
 
به گفته معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران 247 خیر برای جبران کمبود فضاهای آموزشی استان از سال 92 تاکنون وارد عمل شدند و این نهاد را یاری کردند .
وی افزود: خیران مدرسه ساز امسال ساخت 100مدرسه را در دست دارند که پس از پایان مراحل ساخت هزینه های صرف شده در این زمینه قابل ذکر است .
نیکزاد با اشاره به اینکه بیشتر از یک هزار خیر مدرسه ساز در استان مازندران فعالیت دارند ، گفت : این افراد از ظرفیت های خوب و مهم برای پوشش کمبود اعتباری اداره کل آموزش و پرورش در ساخت فضاهای آموزشی به شمار می روند .
مازندران چهار هزار و 721 مدرسه دارد که 520 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند .
آخرین اطلاعات شناسنامه فنی فضاهای آموزشی در سال 1384 از 21 هزار کلاس درس موجود در مازندران ، 6 هزار و 824 کلاس درس تخریبی است و سه هزار و 696 کلاس درس هم به مقاوم سازی و بهسازی نیاز دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار