دبیر ستاد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مازندران گفت که تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی ولو در فضای مجازی در بررسی صلاحیت ها لحاظ می شود.
کد خبر: ۳۶۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 16 January 2017
جعفر قمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ستاد انتخابات استان بزودی در نشستی در مورد چگونگی برخورد با تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی تصمیم گیری می کند.
وی گفت : تبلیغات نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهرهای استان از سوی ستاد انتخابات رصد می شود و مطابق با قانون نیز با این افرا برخورد خواهد شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اظهار داشت : هرگونه تبلیغات زود هنگام از سوی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و در قانون نیز برخورد با این تبلیغات پیش بینی شده است.
 
تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در استان مازندران از مدت ها قبل در فضای مجاز شروع و فهرست نامزدهای احتمالی نیز به طور گسترده ای منتشر شده است.
تاکنون هیچ یک از افرادی که اسامی آنها در فهرست نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر در فضای مجاز منتشر شده است ، اقدامی برای تکذیب انجام ندادند.
مازندران 58 شهر و بیش از سه هزار روستا دارد.
در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران افزون بر 17 هزار داوطلب برای کسب حدود سه هزار کرسی شوراهای اسلامی ثبت نام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار