استاندار مازندران با اشاره به وجود مشکلات برای تامین هزینه های فعالیت حرفه ای بانوان ورزشکار استان گفت : با ورود و حمایت بخش خصوصی در این زمینه ، مشکلات برطرف می شود .
کد خبر: ۳۴۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 27 December 2016
ربیع فلاح روز سه شنبه در آئین تجلیل از بانوان افتخار آفرین ورزشکار مازندران ، افزود : با توجه به بی رغبتی و تمایل کمتر شرکت های خصوصی استان به تحت پوشش قرار دادن بانوان ورزشکار ، با برنامه ریزی هایی این رویه تغییر خواهد کرد .
وی ادامه داد : برای این منظور سیاست ها و برنامه های تشویقی برای شرکت های یاری گر ورزش بانوان مازندران اعمال و اجرایی می شود .
استاندار مازندران تاکید کرد : جذب حمایت مالی شرکت های بخش خصوصی استان می تواند در رونق ، شکوفایی ورزش حرفه ای بانوان و افتخار آفرینی این قشر تاثیر بسزایی بگذارد .
 
وی افتخار آفرینی بانوان ورزشکار و به اهتزاز در آوردن پرچم کشور در میادین جهانی را کاری بسیار ارزشمند برشمرد و ادامه داد : در راه رسیدن زنان مازندران به این مسیر نباید از هیچ تلاش و کوششی برای کمک به آنها کوتاهی کرد .
به گفته فلاح توزیع عادلانه بودجه به هیات های ورزشی باید از سوی مسئولان ورزش مازندران مورد نظر قرار بگیرد تا عدالت در برخورداری از امکانات برای بانوان و آقایان ورزشکار فراهم شود .
 
وی با تایید وجود کمبود و نبود امکانات برای ورزش حرفه ای بانوان در مازندران ، اظهار داشت : اما ورزشکاران با پشت پا زدن به همه این مسائل توانستند مسیر قهرمانی را طی بکنند .
استاندار مازندران گفت : بانوان با برخورداری از توانمندی های بالا و عجین کردن آن با انگیزه و نظم اثبات کردند در هر جایگاه قادر به ارتقا و تعالی هستند .
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت که با اجرای تفاهم نامه همکاری فی مابین این اداره کل و علوم پزشکی و ورزش و جوانان توسعه سلامت زنان استان در دستور کار قرار گرفت .
مریم جمشیدی ادامه داد : از سال 1392 با اجرایی شدن این برنامه ها زمینه و بستر سلامت بانوان مازندران فراهم شده است .
بیشتر از 47 هزار زن ورزشکار سازمان یافته در 44 هیات ورزشی در مازندران فعالیت می کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار