کلاهبرداری و دور زدن قانون ، ساخت مجتمع 3 هکتاری در زمین کشاورزی !
سازنده در شروع ساخت نیمی از واحدها را پیش فروش کرده و بدون اطلاع خریداران حدود 800 میلیون تومان وام ساخت دریافت کرد و در واقع با پول خریداران این بنا ساخته شده و پول هنگفتی به جیب زد!؟ پرسش این است که شهرداری با کدامین مجوز و چگونه برای یک مجتمع 40 واحدی بدون حتی یک متر حیاط مجوز صادر کرده است!؟
کد خبر: ۳۴۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 23 December 2016
به گزارش تابناک مازندران،  در حالی که مردم شریف و زحمتکش کشورمان بخاطر شرایط خاص اقتصادی بخاطر تحریم را سپری می کنند عده ی سودجو در حال چپاول امول مردم هستند. عده ای فرصت طلب با کمترین تلاش و دور زدن قانون بیشترین سود را می برند و با رابطه هر روز غنی تر می شوند و براحتی جولان می دهند.   
 
در بابلسردر کوچه موج مجتمعی در 40 واحد توسط ق- ح احداث شده که پس ا ز ساخت چندین سال از40 واحد تنها 10 واحد آن سند خورده است! وخریداران30  واحددیگر آن در به در به دنبال سند می باشند...
 
جالب این که سازنده در شروع ساخت نیمی از واحدها را پیش فروش کرده و بدون اطلاع خریداران حدود 800 میلیون تومان وام ساخت دریافت کرد ودر واقع با پول خریداران این بنا ساخته شده . پول هنگفتی   به جیب زد......!؟
 
و درحال حاضر تنها در صورتی سند میزند که خریداران پول بهره بانک این آقا را بدهند و پس از صدها بار دروغ گفتن حال کاسه گدایی به دست گرفته و قصد سود جویی از خریداران را دارد؟؟؟؟   
 
 جالب این که این 40 واحد یک مترحیاط هم ندارد!!!!!؟؟؟؟؟و درصددرصد بنا احداث شده است!!!!!حال چگونه از شهرداری پایان کار گرفته است جای سوال فراوان دارد؟؟؟؟
 
  متاسفانه بخاطر دیرکرد وام ، بانک قصددارد این بنا را به واحد اجراییات بسپارد....
پرسش این است که شهرداری با کدامین مجوز و چگونه برای یک مجتمع 40 واحدی بدون حتی یک متر حیاط مجوز صادر کرده است!!؟؟؟
 ساخت و ساز با پول مردم و بنای 40 واحدی بدون حیاط!؟
ضمنا جالب این که روبروی شهرک دریا کنار که تا چند سال پیش در مکانی که تالاب بود، در قلب کشتزارهای برنج ، مجتمع تجاری تفریحی تجاری رویال مال ،در اتوبان بابلسر- فریدونکنار در زمینی به مساحت 33000 متر مربع در حال تکمیل پروژه می باشد و مراحل پایانی خود را طی می کند . این مجتمع عظیم تو سط برادران این آقا در حال ساخت است و گفته میشود وی نیز دز اینجا سهم دارد. این بنا با تعداد ۵۵۰ واحد تجاری یکی از بزرگترین پروژهای مازندران است و در زمین کاملا کشاورزی ساخته شده!؟ ولی با قدرت به ثروت اندوزی خود ادامه می دهد!؟

البته چندی پیش از طرف جهاد بنری بر روی آن نصب شد ....و ظاهرا پرونده دادگاهی دارند!؟ ولی این مجتمع در حال تکمیل است و ظاهرا عده زیادی در این مورد ذی نفع می باشند....

مجتمع رویال مال  
ساخت و ساز با پول مردم و بنای 40 واحدی بدون حیاط!؟ 

پرسش این است در حالی که چند سال از ساخت این مجتمع می گذرد ، چگونه آقایان تازه به فکر این افتادند که کاربری آن مشکل دارد که البته ظاهرا فرقی هم نمی کند .....البته خریداران شکواییه ای تنظیم کرده اند .....

  امیدواریم مسئولان امر برخورد قاطع با این اشخاص داشته باشند تا دیگر شاهد این موارد نباشیم .
 
این ملک در جوار مجتمع رویال مال قرار دارد و مجتمع فوق پیش از ساخت به این صورت بود: 
ساخت و ساز با پول مردم و بنای 40 واحدی بدون حیاط!؟ 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
باتشکر از سایت وزین تابناک من یکی از خریدارا ن این ملک هستم که در دام این کلاهبردار افتادم
نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
باتشکر از سایت وزین تابناک من یکی از خریدارا ن این ملک هستم که در دام این کلاهبردار افتادم
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
واقعا بابلسر مسئولان دبی ....داره . بعضی ها هر کاری دوست دارن انجام میدن و ...
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
ساختمون بدون جیاط! وقتی بعضی کارها با رابطه باشه همین میشه
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
شهرداری بابلسر هم باید پاسخگو باشد که با کدامین مجوز و چگونه برای یک مجتمع 40 واحدی بدون حتی یک متر حیاط مجوز صادر کرده است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
سلام
لطفا یک گزارشی از مجتمع 123 واحدی بابل واقع در کمربندی شرقی ،کوی انتقال خون تهیه کنید که با توجه به اینکه ساکنین حدود4سال در آن سکونت دارند فاقد سیستمها و کپسول اطفا حریق و همچنین فاقد استاندارد آسانسور و پایان کار و سند میباشد
ای کاش خانواده یکی از مسئولین در این مجتمع زندگی میکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار