کد خبر: ۳۴۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲ 12 December 2016
دومین و آخرین روز از مسابقات فینال گرندپری تکواندو در سال 2016 در شهر باکو در حالی برگزار و به پایان رسید که فدراسیون جهانی در پایان فینال مسابقات گرندپری بهترین‌های سال‌ 2016 در این رشته را انتخاب و معرفی کرد. و طی آن رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان برای چهارمین بار به عنوان بهترین مربی دنیا انتخاب شد.

وی پیش از این در سال 2010 در چین، 2011 در کره، و 2015 در مکزیک عنوان مربی برتر جهان را کسب کرده بود.

مهمان‌دوست امسال در المپیک ریو با تیم ملی آذربایجان 3 مدال در بخش مردان و بانوان کسب کرد.

یک طلا و یک برنز بخش مردان و یک برنز بانوان را برای کشور آذربایجان بدست آورد.



این در حالی بود که وضعیت نتایج تیم ملی ایران در بخش تکواندو در المپیک ریو درخشان نبود و با نمایش دور از انتظار انتقادات زیادی را متوجه کادر فنی و مدیریت فدراسیون کرد.

این ناکامی رئیس این فدراسیون را به هم ریخت تا جایی که بعد از شکست نماینده ایران مقابل بازیکن ایرانی الاصل آذربایجان، پولادگر با بر زبان آوردن کلماتی نامناسب خطاب به رضا مهماندوست بازیکن و مربی سابق تیم ملی ایران او و بازیکنان ایرانی آذربایجان را "مزدور" خطاب کرد. عنوانی ناپسند که کمتر کسی فکر می کرد از زبان فردی مثل پولادگر خارج شود.

پولادگر همچنین بعد از شکست مهدی خدابخشی برابر میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی تیم آذربایجان در المپیک ریو در اظهار نظر عجیب دیگری، بیگی را مزدور خواند که کشورش را به پول فروخته و اصلا چنین فردی را هموطن خودش نمی داند.

هدف پولادگر از این صحبتها تنها بیگی نبود و رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی آذربایجان هم مخاطب حرفهای رئیس فدراسیون تکواندو محسوب می شد.
برچسب ها: رضا مهماندوست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار