رییس شورای اسلامی شهر آمل:
با وجود آنکه رونوشت نامه های پیگیری شورای شهر و شهرداری آمل و سایر شهرها در سطح ملی به مجمع نمایندگان مازندران ارسال شده بود، متاسفانه در بحث زباله شهرهای مازندران هیچ یک از نمایندگان مازندران به طور جدی ورود پیدا نکردند.
کد خبر: ۳۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 03 May 2015
رئیس شورای اسلامی شهر آمل درخصوص معضل زباله شهری در آمل گفت: زباله در این شهر و سایر شهرهای مازندران نیازمند عزم استانی و ملی است و زمانی موفق خواهیم شد که مرز جغرافیایی در استان مطرح نباشد.

به گزارش تابناک، خسرو ابراهیم با اشاره به اینکه حضور و همراهی ۱۲ نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در معضل زباله شهرهای مازندران و همراه کردن نمایندگان دیگر مجلس و مسئولان ملی می تواند تاثیرگذار باشند، یادآور شد: با وجود آنکه رونوشت نامه های پیگیری شورای شهر و شهرداری آمل و سایر شهرها در سطح ملی به مجمع نمایندگان مازندران ارسال شده بود، متاسفانه در بحث زباله شهرهای مازندران هیچ یک از نمایندگان مازندران به طور جدی ورود پیدا نکردند.

ابراهیم زاده با اعلام اینکه میدان علویان در ورودی شهر آمل ساخته می شود، افزود: آمل خاستگاه علویان بوده است و نماد علویان در این میدان نصب خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: شهرداری آمل در شش ماه اول سال ۹۳ پروژه های متعددی را افتتاح کرد و مردم هم رضایتمندی نسبی از عملکرد این نهاد داشتند.

رئیس شورای شهر آمل با بیان اینکه اعتقاد شورای شهر آمل این است که پروژه ها باید اولویت بندی شوند، افزود: ما در راس کارهای عمرانی شش پروژه داریم که اولویت اول ما به اتمام رساندن بلوار ولایت است و در اولویت دوم خیابان اتصالی کوچه رحیمی به بلوار بسیج است.

وی از تعریض خیابان امام رضا(ع) شهرستان خبر داد و گفت: پس از سالیان سال توانستیم ۱۰ میلیارد تومان برای خیابان امام رضا (ع) اعتبار در نظر بگیریم که ۴ میلیارد تومان این مبلغ به منظور تعریض بخشی از این خیابان و ۶ میلیارد تومان به منظور احداث اتصالی رحیمی به بلوار بسیج در نظر گرفته شد .

خسرو ابراهیم زاده با بیان اینکه از شهردار آمل با تمام وجود حمایت خواهم کرد، بیان کرد:شهردار آمل بعد از روزهای پرفروغی که در دو سال اول فعالیتشان داشتند امروزه مقداری از فعالیت های شهردار کاسته شده است.

ابراهیم زاده در خصوص پل عابر پیاده مجهز به پله برقی خیابان طالب آملی گفت: به شهروندان قول داده بودیم تا قبل از سال۹۳ این پروژه عملی شود که متاسفانه اداره اوقاف شهرستان آمل آن قسمت را موقوفه اعلام کرد و از شهردار آمل در دادگستری این شهرستان شکایت کرد.

وی از ایجاد ۱۰ فضای ورزشی در مناطق پرجمعیت شهرستان آمل خبرداد و گفت: این فضاهای ورزشی در سه رشته والیبال، فوتبال و بسکتبال در ده منطقه پرجمعیت شهرستان آمل ایجاد خواهد شد.

ابراهیم زاده به کمیسیون فرهنگی شورای شهر آمل اشاره و عنوان کرد: با رایزنی های انجام شده توانستیم برای اولین بار بودجه ۷۵۰ میلیون تومانی را مصوب کردیم.

این مسئول تصریح کرد: اولین اقدام کمیسیون فرهنگی شورای شهر آمل در سال ۹۴ برگزاری جشن بزرگ کوثر در شهرستان آمل بود و در دومین اقدام میزبان مراسم بزرگ روز معلم است و برنامه های دیگر در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است که تجلیل از ورزشکاران مدال آور یکی از برنامه های این کمیسیون است.

مطمئنا کاله در لیگ برتر والیبال تیم داری خواهد کرد

رئیس شورای شهر آمل با بیان اینکه تیم دادن یا ندادن باشگاه ورزشی کاله مازندران در لیگ برتر والیبال یکی از دغدغه های شهروندان بود، بیان کرد: جلسات متعددی با مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران برگزار کردیم؛ مطمئنا کاله در لیگ برتر والیبال تیم داری خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار