مديركل ورزش و جوانان مازندران در آئين بازگشايي مدارس گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۱۷۵ مدال المپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی در ۶ ماه نخست سال جاری کسب شد.
کد خبر: ۳۰۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 24 September 2016
 حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران امروز (3 مهر) در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان هوشمند تربیت بدنی مرحوم داراب مرکز مازندران گفت: فعالیت های ارزشمندی از سوی دو دستگاه آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان در سطح استان در حال انجام است.
 
 
 
وی با بیان اینکه فعالیت و تعامل این دو دستگاه می تواند نقش مهمی در شکوفایی فرهنگ و ورزش جوانان و دانش آموزان داشته باشد، افزود: ورزشکاران مازندران در سطح کشور سرآمد هستند و بارها توانایی خود را در عرصه های ملی و بین المللی به نمایش گذاشتند.
 
 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران با وجود قهرمانان و پهلوانان نامدار، قلب ورزش کشور محسوب می شود، ادامه داد: استعدادهای ورزشی بیشماری در مدارس استان وجود دارد که باید شناسایی شوند.
 
این مسئول به دبیرستان هوشمند تربیت بدنی مرحوم داراب ساری اشاره کرد و عنوان داشت: این دبیرستان از نظر استعدادهای ورزشی از سطح بالایی برخوردار است.
 
 
 
حسین زادگان با بیان اینکه در سال گذشته دانش آموزان ورزشکار دبیرستان مرحوم داراب 65 نشان جهانی، آسیایی و بین المللی برای کشور کسب کردند، تصریح کرد: نخبگان ورزشی بالایی در این مدرسه حضور دارند که بیشتر از اینها می توانند افتخارآفرینی کنند.
 
 
 
وی امکانات ورزشی در مازندران را اندک دانست و افزود: ورزش مازندران بالاترین زیرساخت و سرانه ورزش کشور را دارد اما با وجود تعداد بالای ورزشکاران مدال آور نیازمند توجه بیشتر هستیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه با وجود امکانات محدود در استان جزو استانهای شاخص ورزش کشور هستیم، بیان داشت: فضا برای فعالیت در حوزه ورزش مازندران بیشتر از اینها کار دارد و باید تلاش خود را در این حوزه افزایش دهیم.
 
 
 
این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی سه نشان طلا، نقره و برنز المپیک ریو 2016 و 5 نشان طلا و نقره پارالمپیک ریو را کسب کردند، خاطرنشان کرد: افتخارآفرینی ورزشکاران مازندران در المپیک و پارالمپیک قابل قدردانی است.
 
 
 
حسین زادگان در پایان گفت: 175 مدال المپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی در 6 ماه نخست سال جاری کسب شد.
 
خبرگزاری شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار