کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل با حضور در اردوی جهادی به یاری افراد نیازمند شتافت.
کد خبر: ۳۰۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ بازدید از مسجد در حال ساخت روستا، دیدار با یکی از خانواده های نیازمند و حضور در جمع اهالی روستای گله جار شهرستان کرمانشاه از جمله برنامه های قهرمان وزنه برداری المپیک 2016 ریو بود. اهدای هدیه به برخی کودکان این روستا نیز از برنامه های رستمی بود که می توان به آن اشاره کرد.
کیانوش رستمی ، از حضور در جمع گرم و صمیمی مردم روستای گله جار ابراز خرسندی کرد و گفت: از اینکه توانستم در این اردوی جهادی و در کنار جمعی از همشهریانم حضور پیدا کنم خوشحالم.
وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی و حضور افراد مختلف در آن ها به پیشرفت و آبادانی منطقه کمک زیادی می کند، خواستار ادامه یافتن چنین برنامه هایی شد.
 رستمی یادآور شد: حداقل فایده اردوهای جهادی این است که ساکنان مناطق محروم و روستانشینان می توانند از امکاناتی نظیر مسجد، مدرسه و راه آسفالته استفاده کنند. قهرمان وزنه برداری المپیک ریو با بیان اینکه حضور در این اردوی جهادی روحیه اش را بسیار تقویت کرده و این کار را در آینده حتما ادامه خواهد داد، به سایر ورزشکاران و قهرمانان ورزشی نیز توصیه کرد حتما در چنین برنامه هایی حضور پیدا کنند. 
وی در پایان و با بیان اینکه بسیاری از روستاهای استان از محرومیت رنج می برند، خواستار توجه بیشتر مسوولان به این مناطق شد. 











منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار