شکست منچستر و تساوی آلکمار با حضور 75 دقیقه‌ای جهانبخش
شکست منچستر و تساوی آلکمار با حضور 75 دقیقه‌ای جهانبخش تیم فوتبال منچستریونایتد در نخستین بازی از لیگ اروپا برابر نماینده هلند مغلوب شد.
کد خبر: ۲۹۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۲ 16 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا از امشب آغاز شد و در مهمترین بازی از گروه A فاینورد در زمین خود با نتیجه یک بر صفر منچستریونایتد را شکست داد تا دومین شکست پی در پی یونایتد در این هفته رقم بخورد. تک گل فاینورد را تونی ویلنا در دقیقه 79 به ثمر رساند. منچستر در ابتدای هفته در لیگ انگلیس مغلوب همشهری اش سیتی شده بود.
 
در گروه D آلکمار در شبی که علیرضا جهانبحش در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، برابر دانداک با نتیجه یک بر یک متوقف شد. ویتنس در دقیقه 61 برای آلکمار و کیل‌داف در دقیقه 89 برای دانداک گلزنی کردند. جهانبجش 75 دقیقه در زمین حاضر بود و سپس جای خود را به الیاس حسنی‌بل داد.
 
از گروه C ماینس در زمین خود برابر سنت‌اتین یک بر یک متوقف شد. نیکو باتجرت در دقیق 57 برای ماینس و بریچ در دقیقه 88 برای نماینده فرانسه گلزنی کردند.
 
رم نیز که در گروه E مسابقات قرار دارد در خانه ویکتوریا پلژن با نتیجه یک بر یک متوقف شد. دیگو پروتی در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی برای رم و باکاس در دقیقه 11 برای پلژن گلزنی کردند.
 
ساسولو نیز از گروه F توانست با نتیجه 3 بر صفر بیلبائو را شکست دهد. لیرولا در دقیقه 60، گری‌گوری دیفرل در دقیقه 75 و متئو پولیتاتو در دقیقه 82 برای ساسولو گلزنی کردند.
 
سایر نتایج به شرح زیر است:
 
گروه J
 
قره‌باغ 2 - اسلووان لیبرچ 2
 
گروه A
 
زوریا یک - فنرباغچه یک
 
گروه B
 
نیکوزیا 2 - آستانه یک
 
یانگ بویز صفر - المپیاکوس یک
 
گروه C
 
اندرلخت 3 - گابالا یک
 
گروه E
 
آسترا 2 - آسترا وین 3
 
گروه F
 
راپیدوین 3 - گنک 2
 
فارس
برچسب ها: لیگ اروپا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار