کد خبر: ۲۸۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 26 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران،دو تیم پر قدرت و مازندرانی نساجی و خونه به خونه مقابل خریفان خود در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال به تساوی رضایت دادند. تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی در لیگ آزادگان متوقف شد که حدود 10 هزار نفر از هواداران این تیم مقابل مس کرمان از نساجی حمایت کردند، البته سیستم بازی مس تدافعی بود.
 
تیمهای پر قدرت و مازندرانی نساجی و خونه به خونه مقابل خریفان خود  در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال به تساوی رضایت دادند.
 
 در ادامه هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال تیم نساجی مازندران در خانه خود به مصاف تیم مس کرمان رفت که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. ضمنا تیم خونه به خونه مقابل پارس جنوبی در خانه حریف به نتیجه مساوی رضایت داد .
 
مس کرمان با سرمربیگری منصور ابراهیم‌زاده هنوز در لیگ دسته اول پیروز نشده و این چهارمین تساوی متوالی مس در این فصل است. مس با این مساوی 4 امتیازی شد و نساجی مازندران هم 5 امتیاز تاکنون کسب کرده است.
 
تیم خونه به خونه بابل هم با این تساوی هشت امتیازی شد و در رتبه سوم ایستاد و تیم نساجی مازندران با کسب 5 امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان یازدهم جای گرفت.
 
در دربی گیلان دیدار دو تیم ملوان و سپیدرود رشت از ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.
 
در دقیقه 86 شنانی تک گل این بازی را به ثمر رساند.   تیم ملوان در این بازی دو ضربه پنالتی را در دقایق 2 و 52 از دست داد و هر دو ضربه را محمدحسینی دروازه‌بان تیم سپیدرود مهار کرد. این مسابقه بسیار فیزیکی و درگیرانه بود.
 
محسن ترکی داور مسابقه در دقیقه 15 محمد رستمی از سپیدرود را با کارت قرمز از میدان اخراج کرد. داور فرزاد جعفری در دقیقه 45+1 را از ملوان اخراج کرد.
 
ملوان با این برد 8 امتیازی شد و به جمع تیم‌های مدعی و بالانشین جدول رسید و سپیدرود رشت هم 7 امتیازی باقی ماند.
 
به هر حال هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال با انجام 9 دیدار امروز برگزار شد که در این هفته تیم‌های بالانشین جدول، گل‌گهر، خونه به خونه، پارس جنوبی بازهم مثل هفته گذشته مقابل حریفان متوقف شدند تا تیم اکسین البرز با یک پیروزی و 9 امتیاز تنها با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول صعود کند. بیشتر بازی‌های این هفته مساوی به پایان رسید. در دربی گیلان دیدار دو تیم ملوان و سپیدرود ، نماینده انزلی به برتری رسید.
 
نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم به شرح زیر است:
 
جمعه 5 شهریور 95
 
مس رفسنجان صفر- آلومینیوم اراک صفر
 
نساجی مازندران صفر- مس کرمان صفر

 
بادران تهران صفر- ایرانجوان بوشهر صفر
 
پارس جنوبی جم بوشهر صفر- خونه به خونه مازندران صفر
 
ملوان بندرانزلی یک- سپیدرود رشت صفر
 
گل: شنانی (86 )
 
فجرسپاسی شیراز 2 - راه‌آهن تهران 2
 
گل‌: محمدرضا سلیمانی(25)و میلاد زنیدپور(47) برای راه آهن، صادق صادقی(60) و مهدی کریمیان(62) برای فجر سپاسی
 
گل‌گهر سیرجان صفر- نفت مسجدسلیمان صفر 
 
خیبرخرم‌آباد یک - اکسین البرز 2
 
گل: اسماعیل فرهادی(55) و امیرمیربزرگی(72) برای اکسین و فرشاد امامی برای خیبر
 
استقلال اهوازیک - فولادیزد یک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار