هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران
هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری شهروند ساری، گیتی پسند و شکست حفاری همراه بود تا اصفهانی ها به تنهایی در صدر بایستند.
کد خبر: ۲۷۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 11 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، هفته سوم از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در سال ۱۳۹۵ با برگزاری ۶ دیدار اغاز شد و حفاری در تبریز مغلوب شد تا گیتی پسند با برتری در شیراز به تنهایی صدر جدول رسید.
 
یاسین پیشرو قم ۲ – ۱ دانشگاه آزاد تهران
 
گلزنان: مجیدی پور، رضاپور(یاسین) بلوکی(دانشگاه)
 
جدال شاگرد و استاد به میزبانی شاگرد در قم برگزار شد که نیمه نخست با احتیاطی را دو تیم پشت سر گذاشتند. اما در نیمه دوم و با شروع بازی که دانشگاه کمی هجومی تر بازی کرد، دو تیم موقعیت های خوبی را ایجاد کردند و این تیم  دانشگاه بود که به گل دست یافت تا یک بر صفر پیش بیفتد اما یاسینی ها سریع به خود آمدند تا گل ورده را جبران کنند، در ادامه دو تیم در پی اداره بازی و استفاده از اندک موقعیت ها بودند که در این بین تیم میزبان موفق به گلرنی شد تا جدال حیدریان و شمس به سود حیدریان به اتمام برسد.
 
شهروند ساری ۴ – ۳ مقاومت البرز
 
گلزنان: مرتضوی(۳)، طاهری(شهروند) شفیعی(۲)، مرادخانی (مقاومت البرز)
 
جدال حساس و دیدنی دو تیم مغلوب هفته نخست با گلزنی کرجی ها آغاز شد تا نوید یک بازی خوب و زیبا را به تماشاگران بدهد. در ادامه شهروند دو گل دیگر به ثمر رساند تا نیمه نخست را دو بر یک پیروز به رختکن برود. نیمه دوم با گلزنی دوباره سربازان البرز آغاز شد تا بازی به تساوی کشیده شود، در ادامه و در دقایقی که دو تیم حملات زهرداری را تدارک میدیدند هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا بازی سه سه شود و نهایت حساسیت را در دقایق آخر شاهد باشیم.
 
اما در دقایق انتهایی این شهروندی ها بودند که به هر نحوی که شده موفق به گلزنی شدند تا این دیدار با برتری چهار سه به سود شهروند به اتمام برسد.
 
فرش آرا مشهد ۵ – ۲ آذرخش بندرعباس
 
گلزنان: خزایی (۲)، اسعدی، گل به خودی، سنایی(فرش آرا) نصرالله زاده(۲)(آذرخش)
 
جدال فرش آرا و آذرخش د رسالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که در ابتدای بازی خطای هند قدرت بهادری درون محوطه جریمه ، جهت توپ را تغییر داد تا خطای پنالتی برای آذرخش گرفته شود و بازیکن ملی پوش فرش آرا از زمین بازی اخراج شد. پس از گلزنی بندری ها از روی نقطه پنالتی، فرش آرا به فشار حملات خود افزود و گل خورده را جبران کرد تا نیمه نخست با تساوی یک یک به اتمام برسد.
 
در نیمه دوم این فرشی ها بودند که حمله می کردند و بندری ها در فکر استفاده از ضد حمله بودند که در این میان مشهدی ها سه گل به ثمر رساندند و چهار یک پیش افتادند، د رادامه بازی آذرخش کمی به جلو راند و در پی جبران گل های خورده بود که در این دقایق، برای هر تیم یک گل در بر داشت تا بازی با برتری پنج دو فرش آرا به اتمام برسد.
 
لبنیات ارژن شیراز ۲ – ۴ گیتی پسند اصفهان
 
گلرنان: صفری، رحمانی(ارژن) جاوید (۲)، اسماعیل پور، عابدین(گیتی پسند)
 
جدال ارژن و گیتی پسند در سالن ابوالفتخی شیراز به میزبانی شاگردان کمالی از شاگردان لک برگزار شد که در دقایق نخست بازی با برتری ارژنی ها آغاز شد و موقعیت های فراوان شیرازی ها تنها یک گل در بر داشت تا ارژن یک بر صفر پیش بیفتد. در ادامه و با گذشت رمان اصفهانی ها به خود آمدند تا دقایق انتهایی نیمه نخست را بر روی دروازه حریف خود فشار بیاورند. در پی حملات زهر دار گیتی و حملات بی فایده ارژن که یا با درخشش سپهر محمدی همراه بود و یا با بی دقتی ارژنی ها به گل تبدیل نمی شد، گیتی پسند سه توپ وارد دروازه میزبان خود کرد تا نیمه نخست سه بر یک به سود شاگردان لک به اتمام برسد.
 
در نیمه دوم و در همان دقایق نخست ، گیتی پسند به گل چهارم خود دست یافت تا شیرازی ها کمی در شوک فرو روند. با بیدار شدن ارژن از خواب غقلت در دقایق نخست نیمه دوم، ارژنی ها به گل دوم خود دست یافتند و در ادامه حملات ارژن استمرار داشت اما دفاع خود گیتی پسند و واکنش های دروازه بانش، موجب شد ارژن راه به جایی نبرد. و بازی با نتیجه چهار دو به اتمام برسد.
 
شهرداری ساوه ۱ – ۱ مس سونگون ورزقان
 
گلزنان: کوهستانی(شهرداری ساوه) داسیلوا(مس)
 
جدال ساوجی ها و تبریزی ها در سیالن فجر ساوه با نهایت احتیاط از جانب دو تیم آغاز شد. از ابتدای بازی که دو تیم بیگدار به آب نمی زدند موقعیت ها پس از آزمودن یکدیگر به وجود می آمد که در نهایت در دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول این تیم میهمان بود که توانست دروازه شهرداری را باز کند و یک بر صفر نیمه نخست را به سود خود به اتمام برساند. از آغاز نیمه دوم ساوجی ها حملات خود را کم کم تدارک دیدند و دقیقه به دقیقه زهر دار تر می شدند تا اینکه در دقیقه شش گل تساوی را وارد دروازه سونگونی ها کردند. در ادامه حملات دو تیم کمی فروکش کرد و تا دقایق انتهایی دو تیم هرچه زدند به در بسته خوردند تا سونگونی ها که در مشکلات عجیبی فرو رفتند در ساوه به یک امتیاز بسنده کنند.
 
دبیری تبریز ۴ – ۱ ملی حفاری اهواز
 
گلزنان: فخیم (۲)، جناریو، حنیفی(دبیری) توکلی(حفاری)
 
جدال دبیری و حفاری که حساس ترین  مهم ترین دیدار این هفته از لیگ برتر به حساب می آمد، با گلزنی تیم حفاری آغاز شد و در ادامه این تبریزی ها بودند که دو توپ به تور دروازه حریف نشاندند تا بازی را دو بر یک پیش بیفتند در ادامه آنچنان بازی حساس و نفس گیر پیگیری شد که هر لحظه امکان داشت یگی از تیم ها به گل دست یابند اما این لحظات حساس و نفسگیر در نهایت با گلزنی تبریز ها پیگیری شد و بازی در نهایت با برتری چهار یک دبیری به اتمام رسید.
 
توسعه الوند قزوین ? – ? تاسیسات د. تهران
 
این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.
برچسب ها: شهروند ساری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار