پیراهن آبی لک و واکنش پرسپولیسی‌ها
حامد لک دروازه بان صبای قم که بارها علاقه‌مندی‌اش را به پرسپولیس اعلام کرده امروز در اقدامی عجیب با پیراهن آبی درون دروازه صبا قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 11 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، دروازه‌بان صبای قم که بارها پرسپولیسی‌ بودنش را اعلام کرده بود امروز با پیراهن آبی‌رنگ در بازی حاضر شد که این اقدام عجیب او با واکنش منفی هواداران پرسپولیس روبرو شد.
 
در حدود 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم را از نزدیک تماشا می‌کنند.
 
* رضا عنایتی و سید علی فاطمی 2 بازیکن صبا بودند که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند، از طرف دیگر کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بازیکنان تیم پرسپولیس بودند که با نیمکت‌نشینان صبای قم خوش و بش کردند.
 
* حامد لک دروازه بان صبای قم که بارها علاقه‌مندی‌اش را به پرسپولیس اعلام کرده امروز در اقدامی عجیب با پیراهن آبی درون دروازه صبا قرار گرفت.
 
* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره این باشگاه در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی دیدار صبا را تماشا می‌کنند.
 
* ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که در بازی با گسترش فولاد از کنار زمین اخراج شده بود امروز در کنار آنتونی گولج دیدار سرخپوشان را تماشا کرد.
 
* محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم در ورزشگاه آزادی حاضر شده است.
 
* رضا عنایتی مهاجم صبای قم که در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود می‌خواهد امروز هشتمین گلش را به پرسپولیس بزند، هرگاه صاحب توپ می‌شد از سوی هواداران پرسپولیس «هو» می‌شد.
 
* پوژیدار دروازه‌بان کروات پرسپولیس که هنوز ITC اش به فدراسیون فوتبال ایران نرسیده از روی سکوها دیدار سرخپوشان را تماشا کرد.
 
* رضا عنایتی که کاپیتان صبای قم است بازوبند آبی‌رنگی به دست بسته بود. عنایتی سالها در تیم فوتبال استقلال تهران بازی کرده بود.
 
* همانند سایر بازی‌هایی که در فراق مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس انجام شده، در این بازی هم هواداران پرسپولیس شعار «هادی با تعصب» را در دقیقه 24 سر دادند.
 
* حامد لک دروازه‌بان صبای قم امروز بارها اقدام به وقت‌کشی کرد که این مسئله به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامد و بازیکنان و هواداران پرسپولیس نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند.
برچسب ها: حاشیه ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار