فرمانده انتظامی چالوس:
فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به قاتلی که دوشنبه‌شب با شلیک گلوله از تفنگ شکاری، برادر خود را به قتل رسانده بود، گفت: این فرد صبح روز سه‌شنبه خودش را نیز با شلیک گلوله از پای در آورد.
کد خبر: ۲۷۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 10 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران،  علیرضا قدیمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس، اظهار کرد: فردی که دوشنبه‌شب بر اثر اختلافات مالی با شلیک گلوله در خیابان نزدیک مجموعه نمک‌آبرود برادر خود را به قتل رسانده بود ساعاتی بعد خود را نیز با گلوله همان تفنگ شکاری از هستی ساقط کرد.
 
وی افزود: حوالی ساعت 20 روز دوشنبه شخصی با نام ف.غ در پی درگیری که در مورد مسائل مالی با برادر خود داشت اقدام به قتل برادر خود با نام ص.غ کرد.
 
فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه بر اساس اعترافات پدر قاتل و مقتول این دو برادر از مدت‌ها قبل بر سر مال و اموال اختلاف پیدا کرده بودند، اضافه کرد: این دو برادر قبلاً نیز با یکدیگر درگیر شده بودند اما سرانجام وی تصمیم خود را برای قتل برادرش نهایی کرد و با استفاده از تفنگ شکاری در خیابان اصلی مجموعه ‌نمک‌آبرود گلوله‌ای را به‌سمت برادرش شلیک کرد و قسمت پهلوی او را شکافت.
 
این مسؤول با بیان اینکه شدت جراحات وارده به اندازه‌ای بود که قبل از رسیدن اورژانس 115 مقتول جان باخت، اضافه کرد: قاتل نیز پس از ارتکاب جرم از محل متواری شد و مأموران انتظامی چالوس به‌دنبال دستگیری وی بودند اما حدس پدر این دو برادر مبنی بر اینکه به احتمال زیاد قاتل به دلیل نداشتن تعادل روانی خود را نیز به قتل می‌رساند درست از آب در آمده و قاتل چند ساعت پس از قتل برادر خود را نیز کشت.
 
قدیمی در پایان گفت: فرد قاتل به‌دلیل داشتن اعتیاد و نداشتن تعادل روانی از قتل برادر پشیمان شد و ساعاتی پس از مرگ برادر طی تماس تلفنی با خانواده خویش از آنها خداحافظی کرده و در اقدامی ناخوشایند با شلیک گلوله در چانه خود اقدام به خودکشی کرد.
برچسب ها: خودکشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار