عليخاني : کاری به گوینده خبر نداشته باشید!
احسان عليخاني در جديدترين پست اينستاگرامي خود در رابطه با اعلام خبر شایعه فوتش نوشت . حتما عملش سهوی بوده است . از دوستانم می خواهم که به ایشان کاری نداشته باشند هر چند که این عمل غیر حرفه ای بوده است.
کد خبر: ۲۷۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 10 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، احسان عليخاني مجری سرشناس کشورمان که با اعلام خبر شایعه فوتش در چند روز اخیر در صدر خبرها قرار داشت در تازه ترین اقدام با گذاشتن پست اینستاگرام خود در این رابطه اظهار نظر کرد و نوشت:

آقای توتونچی که این خبر را در برنامه زنده اعلام کرد ، حتما عملش سهوی بوده است . از دوستانم می خواهم که به ایشان کاری نداشته باشند هر چند که این عمل غیر حرفه ای بوده است.
احسان عليخاني در مورد شایعه فوتش چه گفت؟
مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش خبر غیر منتظره ای اعلام کرده بود که خوشبختانه این خبر که روی آنتن زنده تلویزیون توسط آقای توتونچی مخابره شد شایعه ای بیش نبوده است.

 عليخاني که به شدت ناراحت بود گفت:

 نمی دانم این حجم اخبار دروغ برای من با چه انگیزه ای تولید می شود. یک روز می گویند دستگیر شده، روز دیگر خبر میزنند مهاجرت کرده. و.... وقتی از یک خبرگزاری معتبر می پرسم شما چرا و از کجا خبر را زده اید می گویند فضای مجازی یا کانال تلگرامی!

 به آنها گفتم آیا یک کانال بی هویت  می تواند منبع شما باشد؟ من نمی دانم چرا باید فضای مجازی برای ما منبع، حجت و سند باشد...
برچسب ها: احسان عليخاني
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار