ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی هاي اوليه دريافتند، افرادی به نام های "غ- الف" و "ر- ه" با سلاح سرد به فردی به نام "ف–ح" حمله ور شده و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و قبل از حضور پليس متواری شدند.
کد خبر: ۲۷۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 09 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، ماموران پليس آگاهی شهرستان آمل ، فردی را که در پی نزاع خیابانی جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوريت های پليسی 110 مبنی بر نزاع و درگيری در قهوه خانه سنتی در يکی از مناطق روستايی شهرستان آمل، ماموران انتظامی سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.
 
 
سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی هاي اوليه دريافتند، افرادی به نام های "غ- الف" و "ر- ه" با سلاح سرد به فردی به نام "ف–ح" حمله ور شده و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و قبل از حضور پليس متواری شدند.
 
وی افزود: مصدوم که به مرکز درمانی منتقل شده بود به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه ماموران پليس آگاهی با همکاری عوامل پليس امنيت عمومی با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پليسی مخفيگاه يکی از ضاربان را شناسايی کردند، افزود: اين فرد در عملياتی ضربتی و هماهنگ دستگير شد و تلاش برای دستگيری همدست اين فرد همچنان ادامه دارد .

شمال نیوز
برچسب ها: درگیری خونین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار