مدیرکل حج و زیارت مازندران خبر داد
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به آغاز ثبت‌نام از زائران عتبات عالیات به مناسبت اربعین، گفت: هیچ‌گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌شود و برای دریافت وجه اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 09 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران،  حبیب‌الله ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ثبت‌نام زائران عتبات عالیات به‌مناسبت اربعین از 16 مرداد ماه آغاز شده است و تا 15 آبان ماه امسال ادامه دارد.
 
وی بیان کرد: تمامی 220 دفتر زیارتی مازندران موظف هستند نسبت به ثبت‌تام زائران عتبات عالیات برای اربعین اقدام کنند.
 
مدیرکل حج و زیارت مازندران با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برای دریافت وجه اطلاع‌رسانی لازم انجام شده و از طریق سیستم از افراد دریافت می‌شود.
 
این مسؤول با بیان اینکه اعزام برای افراد پنج نفر به بالا گروهی و برای زیر پنج نفر انفرادی محسوب می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته هزینه اعزام برای انفرادی 10 دلار بیشتر بود اما امسال هنوز اعلام نشده است.
 
ساداتی یادآور شد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به این موضوع توجه کنند که گذرنامه آنان از تاریخ اعزام باید دارای 6 ماه اعتبار باشد.
 
مدیرکل حج و زیارت مازندران تصریح کرد: با وجود هشدارهای لازم همچنان شاهد اعزام زائران به صورت غیرمجاز هستیم که از نشانه‌های آنان دریافت وجه به صورت نقدی است؛ افراد باید به این مهم توجه کنند چرا که از امنیت لازم برخوردار نیستند.
برچسب ها: اربعین حسینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار