در بخش مسافری ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن مقدمات لازم از ظرفیت بندر نوشهر برای راه اندازی خط مسافری بین این بندر و بندر ترکمن باشی ترکمنستان و سایر بنادر حاشیه دریای خزر استفاده شود .
کد خبر: ۲۷۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 08 August 2016
  به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ،  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان‌مازندران از اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت کشتیرانی ایرسوتر برای راه اندازی خط مسافری بین بنادر نوشهر و ترکمن باشی ترکمنستان خبر داد .
خط مسافری بنادر نوشهر و ترکمنستان راه‌اندازی می‌شود
 
مهندس سیاوش رضوانی با اعلام این مطلب افزود: پیرو مذاکراتی که اخیراً با سفیر جمهوری‌اسلامی‌ایران‌در ترکمنستان در خصوص امکان راه اندازی خط مسافری دریایی بین ایران و ترکمنستان داشتیم جلسه ای روز یکشنبه 17 مردادماه در بندر نوشهر با مدیرعامل شرکت ایرسوتر به منظور اجرایی شدن این پیشنهاد برگزار شد.
 
 وی افزود: خوشبختانه با توجه به زیر ساخت‌های مناسب در بندرنوشهر شرکت ایرسوتر برای راه‌اندازی خط مسافری بین بنادر نوشهر و ترکمن باشی اعلام آمادگی کرد .
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص فعال‌تر شدن شرکت ایرسوتر در زمینه صادرات از بندر نوشهر مذاکرات خوبی صورت گرفت و قرار شد با تشکیل کمیته ویژه راهکارهای عملی توسعه صادرات انواع کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به سایر کشورها مورد بحث و بررسی قرار گیرد .
 
بر اساس این گزارش دکتر جهانبخش اسدی مدیر عامل شرکت حمل و نقل ایران و روسیه(ایرسوتر) نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: شرکت ایرسوتر بیشترین فعالیت را در بین بنادر شمالی کشور در بندر نوشهر دارد و امیدواریم با همکاری مدیریت جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران سطح همکاری بیش از پیش افزایش پیدا کند .
 
وی ضمن اعلام آمادگی شرکت ایرسوتر برای همکاری با اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بخش مسافری ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن مقدمات لازم از ظرفیت بندر نوشهر برای راه اندازی خط مسافری بین این بندر و بندر ترکمن باشی ترکمنستان و سایر بنادر حاشیه دریای خزر استفاده شود .
برچسب ها: خط مسافربری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار