المپیک ریو
احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب بازی‌های المپیک 2016 ریو با شکست مقابل قهرمان اروپا از دور مسابقات حذف شد.
کد خبر: ۲۷۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹ 08 August 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو دوژانیرو در حالی به میزبانی برزیل پیگیری می‌شود که احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در وزن 81- کیلوگرم کشورمان بامداد امروز( دوشنبه) در نخستین گام به مصاف "پتر مولنبرگ" از هلند رفت و با شکست مقابل حریف از دور مسابقات حذف شد. راند اول این دیدار به نتیجه 10 بر 9 به سود نماینده هلند به پایان رسید. روزبهانی در راند دوم نیز با نتیجه 10 بر 9 بازی را واگذار کرد. راند سوم این دیدار نیز به سود نماینده هلند به پایان رسید.
 
بوکسور 28 ساله هلندی مدال نقره اروپا را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر در رده پنجم رنکینگ جهانی قرار دارد. او در رقابت‌های ارتش‌های جهان نیز مدال طلا را از آن خود کرده است. " پتر مولنبرگ" یک پلیس هلندی است.
 
روز گذشته چهار دیدار در وزن 81 کیلوگرم برگزار شد که در آن بوکسورهای ترکیه، کرواسی، برزیل و کلمبیا با برتری مقابل رقیبان خود به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند. پیش از این هم بوکسورهای کوبا، فرانسه، ایرلند جنوبی، ازبکستان، الجزایر و قزاقستان با یک دور استراحت به جمع 16 نفر برتر رسیده بودند.
منبع: فارس
برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار