وزیر ورزش و جوانان خبر داد: باید به ورزش مازندران نگاه ویژه‌ای شود
تامین اعتبار طرح استادیوم ورزشی‌شهدای نوشهر به عنوان مصوبه سفر رهبری در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار دارد که امسال بخش عمده آن تامین خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 07 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، وزیر ورزش و جوانان گفت: آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون یک‌هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور به بهره‌برداری رسید.

 
محمود گودرزی در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه تمام ورزشی نوشهر و چالوس در گفت و گو با خبرنگاران آمار طرح های نیمه تمام ورزشی کشور را چهار هزار و 280 واحد اعلام کرد.
 
وی افزود : برای تکمیل سه هزار و 280 طرح باقی مانده از گذشته به زمان و اعتبار زیادی نیاز است.
 
گودرزی ادامه داد : طرح‌های عمرانی ورزشی کشور به دلیل کمبود اعتبارات مدتی است که متوقف شده اند ولی تامین اعتبار طرح استادیوم ورزشی‌شهدای نوشهر به عنوان مصوبه سفر رهبری در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار دارد که امسال بخش عمده آن تامین خواهد شد.
 
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اعزام کاروان ورزشی ایران به مسابقات المپیک، گفت: اعزام کاروان ورزشی به المپیک ریو از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود .
 
وی افزود : به طور میانگین در 15 دوره گذشته مسابقات المپیک سهم ایران چهار مدال برای هر دوره بود که امیدوارم این دوره تعداد مدال ها افزایش یابد.
 
گودرزی گفت : مازندران با توجه به داشتن بیشترین سهمیه کشور در المپیک از جایگاه مهمی برخوردار است و باید به ورزش مازندران نگاه ویژه ای شود که تاکنون توسعه زیر ساختارهای ورزشی استان متناسب با وجود قهرمانان و علاقه مندی ورزشکاران این استان محقق نشده است.
 
وزیر ورزش و جوانان به مقایسه ورزش استان تهران و مازندران پرداخت و اظهار داشت: مازندران رتبه یک کشور را به دلیل قهرمانان و 13سهمیه المپیکی دارد ولی تهران با چندین برابر جمعیت مازندران 10 سهمیه را به خود اختصاص داده است.
 
گودرزی بر ضرورت تقویت کشتی جوبیار در استان مازندران تاکید کرد و گفت: رئیس‌جمهوری در سفر سال گذشته به مازندران قول ساخت سالن‌شش‌هزار نفری را برای تقویت کشتی در جویبار داد که تاکنون اعتبار آن در نظر گرفته‌نشده است و در صورت بهبود وضعیت اقتصادی، این طرح اجرا خواهد شد.
 
وی از خیرین خواست در زمینه توسعه ورزش، سرمایه گذاری و مشارکت لازم را داشته باشند که یک موضوع فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی نیز را در پی خواهد داشت.
 
قابل ذکر است وزیر ورزش و جوانان را در این بازدیدها علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، احمدی لاشکی‌نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران نوشهر و چالوس و جمعی از مسئولان استانی و محلی همراهی می کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار