کد خبر: ۲۶۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 18 July 2016
حوالی ظهر امروز و بعد از گذشت حدود 20 ساعت قطعی تلفن با تلاش کارشناسان اداره مخابرات بهنمیر مشکل رفع و تلفن کل منطقه وصل شده است.

روز گذشته شاهد قطعی سراسری تلفن در یکی از روستاهای شهرستان بودیم، این قطعی از ساعت 16 روز گذشته تا حوالی ساعت 12 امروز ادامه داشت.

روستای دینه‌سر حد فاصل جاده سیمرغ به بهنمیر که به‌نوعی آخرین روستای این شهرستان در این مسیر محسوب می‌شود و خطوط تلفن این روستا با پیش‌شماره 3575 از شهرستان بابلسر و شهر بهنمیر دریافت و پشتیبانی این خطوط نیز از سوی مخابرات بهنمیر انجام می‌شود.

این‌که چرا خطوط تلفن یک شهرستان از طریق شهرستان دیگری پشتیبانی می‌شود مورد بحث نیست اما این قطعی تلفن جای بحث فراوانی دارد.

به اداره مخابرات شهر بهنمیر مراجعه می‌کنیم و پیگیر موضوع قطعی می‌شویم، در پاسخ می‌شنویم که موضوع صبح به اداره اطلاع داده شده و از صبح نیز کارشناسان اداره مشغول به رفع این مشکل در روستای گالشکلا هستند.

اما مطالبی نیز به گوش می‌رسد که بسیار جالب بوده و از یکی از کارکنان اداره مخابرات می‌شنویم که این قطعی مربوط به بدهکاری اداره مخابرات به امور توزیع برق است و به‌خاطر عدم پرداخت بدهی امور توزیع برق شهر، اداره برق یکی از اتاقک‌های متعلق به مخابرات در منطقه گالشکلا را قطع کرده و باعث این قطعی شده است.

البته با پرس‌و جو از کارکنان اداره مخابرات متوجه می‌شویم امور توزیع برق بهنمیر مشکلات فنی را عامل قطعی برق اتاقک متعلق به مخابرات اعلام کرده است.

این تناقض بیان ما را وا‌داشت تا پیگیری بیشتری در این زمینه انجام دهیم، برای همین با رئیس اداره مخابرات بهنمیر تماس می‌گیریم که در خارج از استان حضور داشتند.

* تمام بدهی‌های اداره مخابرات در سطح شهر صفر شده است

سید جعفر حسینی در گفت‌وگو با فارس، درباره این مشکل، ضمن ابراز بی‌اطلاعی، اظهار می‌کند: مبلغی بدهی به امور توزیع برق بوده که شنبه چک آن کشیده و یک‌شنبه نیز وصول شده است البته مسؤولان مالی اداره پیگیر این موضوع هستند.

وی ادامه می‌دهد: تمام بدهی‌های کافه‌های نوری تسویه‌شده و دلیلی برای قطع آن وجود ندارد و در صورت صحت این حرف، مسؤولان امور توزیع برق بهنمیر باید جوابگوی اداره مخابرات باشند.

رئیس اداره مخابرات بهنمیر در پایان گفت: تمام بدهی‌های اداره مخابرات در سطح شهر صفر شده و تنها بدهی خود اداره مخابرات باقی‌ مانده است البته توزیع برق نیز هیچ مجوزی برای قطع برق این مناطق ندارد و این کار خلاف محسوب می‌شود.

* تا امروز برق مخابرات قطع نشده است

در ادامه پیگیری این موضوع به رئیس امور توزیع برق بهنمیر مراجعه می‌کنیم که به خاطر شرکت در جلسه در اداره حضور نداشته‌اند و مجبور به برقراری تماس تلفنی با وی می‌شویم.

رضا حاجی‌کلایی در گفت‌وگو با فارس در مورد این مشکل، اظهار می‌کند: قطعی برق اتاقک‌های متعلق به مخابرات در برنامه کاری قرار نداشته و امکان بروز این مشکل به دلیل مسائل فنی بوده است.

وی در خصوص بدهی مخابرات و انجام این کار توسط امور توزیع برق می‌گوید: مخابرات بهنمیر حدود 16 میلیون تومان بدهکاری در خصوص برق دارد اما به دلیل تعامل موجود با اداره شهر تا امروز برق مخابرات قطع نشده اما اخطارهایی داده‌شده است.

رئیس امور برق بهنمیر با اشاره به اینکه برای قطعی سایت‌های مخابراتی سطح شهر اقدامی صورت نگرفته است، تصریح کرد: به‌احتمال‌زیاد دلیل این قطعی برق به خاطر اختلالات فنی یا مشکلات شبکه است.

این مسؤول در پایان گفت: روز گذشته مبلغ 8 میلیون تومان از بدهکاری‌های اداره مخابرات بهنمیر پرداخت‌ شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش فارس، حوالی ظهر امروز و بعد از گذشت حدود 20 ساعت قطعی تلفن با تلاش کارشناسان اداره مخابرات بهنمیر مشکل رفع و تلفن کل منطقه قطع‌‌شده، وصل شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار