مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران
مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران از تصویب و ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی دارای بدهی و چك برگشتی، به سیستم بانكی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 14 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار کرد: هیئت وزیران در دستورالعمل جدید، واحدهای تولیـدی و صنعتی كوچک و متوسط را در دریافت تسهیلات، با موضوع شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چك برگشتی، به منظور بهره‌مندی از تسهیلات و تعهدات، در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از صنعت و تولید كشور را واحدهای كوچک و متوسط تشكیل می‌دهند كه بسیاری از این واحدها، كمتر از 50 نفر نیروی شاغل دارند.

مدیرعامل شركت شهر‌ک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان كرد: در این بخشنامه بانک مركزی و موسسه‌های اعتباری می‌توانند بدهی غیرجاری كمتر از 10 میلیارد ریال بنگاه‌های موردنظر این دستورالعمل را به مدت یکسال استمهال کنند.

موسوی با اشاره به دستورالعمل جدید هیئت وزیران و بانك مركزی، اظهار امیدواری كرد: با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و در اختیار قراردادن سرمایه در گردش مورد نیاز این واحدها، شرایط تولید در كشور فراهم شود و شاهد رونق اقتصادی، تولیدی و صنعتی در استان و كشور باشیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار