امام جمعه قائمشهر
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر گفت : راه شهدای مدافع حرم و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت .
کد خبر: ۲۲۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 13 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت الله علی معلمی در خطبه های این هفته نماز جمعه قائمشهر افزود : دشمن فکر نکند با شهید کردن تعدادی از رزمندگان ما آن هم هنگام آتش بس و با غافلگیری ناجوانمردانه ، مردم ایران عقب نشینی می کنند.

وی تاکید کرد : کوردلانی که با بزدلی در هنگام آتش بس جوانان رزمنده ما را به شهادت رساندند برای پی بردن به میزان دلبستگی ملت ایران به حفظ ارزش های اسلامی و تاکیدشان بر دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) ، تصاویر و فیلم های اجتماع مردمی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان عزیز را نگاه کنند .
امام جمعه قائمشهر گفت : جوانان بسیجی و سپاهی ما با خلوص نیت برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) راهی نبرد با تکفیری ها شدند و مردم مازندران نیز باگرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان نشان دادند که اندکی از راه این شهیدان عزیز عقب نشینی نخواهند کرد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را یادآور شد و گفت : مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر بر روی اقتصاد مقاومتی تاکید فراوانی داشتند اما این امر همچنان محقق نشد و ایشان به نتایج مطلوب و اصلی نرسیده اند.
وی افزود : اقتصاد مقاومتی پایه و اساس استقلال کشور و قدرت یابی ماست و همه باید تلاش کنیم با تحقق اقتصاد مقاومتی ، در مقابل دشمن قدرتمندتر ظاهر شویم .
امام جمعه قائمشهر همچنین با اظهار این که امروز 24 اردیبهشت ، سالروز لغو امتیاز توتون و تنباکو به فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی است ، گفت : علمای اسلام همواره در مبارزه و مقابله با توطئه های دشمنان پیشتاز بودند ، همان گونه که امام خمینی (ره) پرچم دار مبارزه با دشمن بودند و امروزه نیز مقام رهبری راه ایشان را دنبال می کند.
معلمی به در پیش بودن هفته جوان نیز اشاره کرد و افزود : ولادت حضرت علی اکبر (ع) ، روز جوان نام دارد و این روز بسیار مهم است چرا که جوانان در تاریخ بشریت ارمغان آور پاکی و طهارت بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار