اعضای شورای اجرایی و بازرس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با آراء داوطلبان، برای چهار سال آینده انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۲۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 13 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، امیرحسین عسکرزاده در دومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این شهرستان که در سالن کانون شهید باهنر نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه خدمت خالصانه به مردم همواره سرلوحه اعضای این جمعیت است، اظهار کرد: آنچه تاکنون توانستیم در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، مسافران و گردشگران در حوزه شهرستان نوشهر ارائه کنیم، حاصل تلاش جمعی اعضا و داوطلبان بوده است.

وی با بیان اینکه شعار جمعیت هلال احمر کشور «هر خانواده یک امدادگر» است، افزود: یادگیری اصول و شیوه‌ها و چگونگی امداد و نجات از سوی یکی از اعضای هر خانواده نقش بسیار مهم و حیاتی را در نجات و حیات‌بخشی در زمان بروز حوادث به‌ویژه در روستاها ایفا می‌کند و به همین منظور طرح جدیدی به نام «خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی» در روستاهای مازندران در حال اجرا است.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر درباره برگزاری دومین دوره انتخابات مجامع این جمعیت تصریح کرد: این انتخابات در فضایی بسیار آرام و با مشارکت حداکثری برگزار شد و پس از شمارش آراء اعضای شورای اجرایی و بازرس مشخص شدند.

وی اظهار کرد: مطمئناً با همکاری همه داوطلبان و منتخبین دومین دوره مجمع انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر گام‌های مفیدتر و مؤثرتری برای رشد و تعالی این جمعیت برداشته می‌شود.

«فرشاد هشیوار»، «احمد قزوینی»، «مهدی پورمحمدعلی» و «جمیله هاشمی» به عنوان اعضای شورای اجرایی و «علیرضا خزائی» به عنوان بازرس در دومین دوره مجمع انتخابات جمعیت هلال احمر نوشهر برای چهار سال آینده انتخاب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار