نماینده ولی فقیه در استان مازندران
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: روحیه بالای خانواده شهدای مدافع حرم پس از شنیدن خبر شهادت و در مواجه با مسئولان قابل تقدیر و ستایش است.
کد خبر: ۲۲۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 13 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به‌ضرورت توجه به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد: جامعه اسلامی باید در زمینه تولید علم، نیازمندی‌های داخلی و توان رزمی و دفاعی خودکفا باشد.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت به خودکفایی اقتصادی در کشور رهبر انقلاب در حال حاضر چندین سال به اجرای این طرح اصرار دارند و این موضوع باید مورد توجه همه جانبه مردم و مسئولان به‌ویژه مسئولان اجرایی قرار گیرد.

امام‌جمعه ساری خاطرنشان کرد: طرح اقتصاد مقاومتی نیاز اساسی کشور است و باید این موضوع به‌صورت جدی در استان مازندران مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به شهادت ۱۳ تن از رزمندگان استان مازندران در سوریه اشاره کرد و یادآور شد: این افراد برای حفظ نظام اسلامی از کشور ما مهاجرت کردند و در حقیقت آنها انسان‌های با اخلاص و خلوص نیت بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران به واکنش خانواده‌های این شهدا در قبال شهادت فرزندانشان نیز اشاره کرد و یادآور شد: وقتی از نزدیک با این خانواده‌ها مواجه می‌شویم به جهت روحیه بالای این خانواده‌ها انسان متحیر می‌شود.

وی اضافه کرد: خانواده شهید قنبری، خانواده شهید رادمهر، خانواده شهید اسدی و خانواده شهید به لباسی و خانواده شهید کمالی به شهادت فرزندانشان افتخار کردند.

امام‌جمعه ساری به علاقه‌مندی شهید کمالی به فرهنگ شهادت و دین اسلام اشاره کرد و یادآور شد: پدر این شهید در صحبت‌های خویش به علاقه‌مندی شهید کمالی به اسلام از ۳
سالگی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مادر شهید قنبری می‌گفت اگر پیکر فرزندم به کشور بازگردد از شکستگی روی پیشانی‌اش که در خردسالی در زمان وضو گرفتن ایجاد شد، او را می‌شناسم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در ادامه با اشاره به نام‌گذاری یک روز در کشور به نام روز جوان، گفت: جوان امروز در حال حاضر نیاز به اشتغال دارد.

وی اضافه کرد: داشتن ۴ فرزند تحصیل‌کرده با مدرک بالا بیکاری برای خانواده‌ها مشکل است، جوان در اثر بیکاری تن به ازدواج نمی‌دهد و به مسائل غیراخلاقی روی می‌آورد.

امام‌جمعه ساری در ادامه به مبحث کاهش جمعیت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: تک‌فرزندی آسیب جدی جامعه امروزی است، باید به فکر ازدیاد نسل شیعه بود.

وی خاطرنشان کرد: در هر خانواده نیاز است که حداقل ۲ فرزند وجود داشته باشد، فرزند آوری مجاهدت محسوب می‌شود باید تلاش کنیم که نسل شیعه را افزایش دهیم.

طبرسی در ادامه خواستار توجه جدی مسئولان دولتی استان مازندران به تأمین نیازمندی‌های مردم در ماه مبارک رمضان شد و گفت: قبل از آن ایام مسئولان برنامه‌ای را در دستور کار قرار دهند تا مردم برای تأمین نیازمندی‌های این ایام با مشکل مواجه نشوند.

وی در ادامه به مسئولان شبکه طبرستان در استان تأکید کرد: نسبت به کیفی سازی برنامه‌های این ماه اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: از ظرفیت علمای مازندران در ترویج احکام اسلامی در این ماه بهره بیشتری گرفته شود.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار