مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار بر لزوم رفع مشکل کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان با حمایت خیران تأکید کرد.
کد خبر: ۲۲۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 12 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید عظیم اسماعیل‌زاده در جلسه مجمع خیران مدرسه‌ساز فریدونکنار، گفت: هفتمین آیین نکوداشت خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار فریدونکنار با حضور مسؤولان شهری، خیرین، جمعی از مدیران مدارس و خبرنگاران در هتل همیاران فریدونکنار برگزار شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای برگزاری این برنامه‌ها، افزود: با برگزاری این جشن‌های تجلیل، فرهنگ مشارکت و ارتباط بین خیرین و مدیران مدارس گسترش پیدا کرده و موجب تقویت روحیه انفاق و توسعه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: حضور خیرین در منطقه تأثیر زیادی بر توسعه کمی و کیفی منطقه داشته که این امر موجب کسب رتبه‌های برتر علمی و آموزشی دانش‌آموزان شده است.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه حضور خیرین، عدالت آموزشی را میان دانش‌آموزان بسط و گسترش بیشتری می‌دهد، گفت: اگر حمایت‌های خیرین در مدرسه‌سازی نبود، آموزش و پرورش با چالش‌های جدی‌تری در امر تعلیم و تربیت مواجه می‌شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت فریدونکنار از مدرسه‌سازی به‌عنوان صدقه جاریه نام برد و خاطرنشان کرد: کسانی که امر مدرسه‌سازی را دنبال می‌کنند، خیر دنیا و آخرت را به‌ طور ملموس در زندگی خود مشاهده می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به مصادیق احسان و نیکوکاری که خیرین مدرسه‌ساز، این موضوع را سرلوحه زندگی خود قرار دادند، بیان کرد: در آیات قرآنی به کسانی که بانی کار خیر هستند، رستگاری داده شده است و خیرین بذر نیکی و دانش را در این دنیا می‌کارند و نتیجه آن آبادانی آخرت آنها است.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: خیرین مدرسه‌ساز پا در راهی گذاشتند که سبب سازندگی، انسان‌سازی و ارتقای همه‌جانبه کشور می‌شود و رضایت خداوند را در پی دارد.

وی ادامه داد: تعهد خیرین شهرستان فریدونکنار در طول سال‌های متمادی و گذشته برای ساخت مدرسه بسیار چشم‌گیر بوده و امیدواریم این روند صعودی جذب خیرین روز به روز افزایش یابد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار درباره فضاهای آموزشی منطقه خاطرنشان کرد: بافت برخی مدارس این منطقه بسیار قدیمی است و امیدواریم با کمک دولت و خیرین گرانقدر، بازسازی این نوع مدارس هرچه زودتر انجام شود.

اسماعیل‌زاده با تمجید از فعالیت خیرین مدرسه‌ساز فریدونکنار، افزود: خیرین مدرسه‌ساز شهرستان فریدونکنار یک سرمایه ملی و یک الگو محسوب می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت شهری فریدونکنار و تراکم بالای دانش‌آموزی در برخی کلاس‌های درس، گفت: وجود مدارس فرسوده زیبنده شهرستان فریدونکنار نبوده و برای حل این مشکل و رفع کمبود فضاهای آموزشی به‌روز و متناسب با شأن دانش‌آموزان نیازمند ورود جدی خیرین به این حوزه هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار