مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهر سازی مازندران محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده های هراز ، سوادکوه و کرج - چالوس در مازندران را اعلام کرد .
کد خبر: ۲۲۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 11 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، این مرکز تردد انواع موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا یک بامداد روز شنبه 25 اردیبهشت در محورهای کرج - چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است .

در محور کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 14 روز جمعه این هفته تا ساعت دو بامداد شنبه هفته آینده ممنوع اعلام شد .
براساس گزارش مرکز مدیریت راه های مازندران با اعلام پلیس راه استان در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه جمعه این هفته تا ساعت دو بامداد شنبه هفته آینده از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد در محدوده دزبن به سمت کرج جاده یک طرفه است .
تردد وسایل نقلیه سنگین تریلی ، کامیون و کامیونت به استثنای ماشین های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از 22 تا 25 اردیبهشت امسال در جاده های مازندران ممنوع است.
در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از چالوس به سمت کرج و بالعکس و تردد تمامی تریلرها در جاده هراز ممنوع است .
تردد کامیون و کامیونت در محور های هراز و کرج - چالوس از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه این هفته ممنوع است .
در محور سوادکوه تردد انواع تریلی از هشت تا 24 روز جمعه 24 اردیبهشت امسال از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار