مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جوانان امدادگر مازندرانی به پاس زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ایام نوروز به کربلا اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 10 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، مجتبی اکبری در همایش تجلیل از فعالان طرح‌های نوروزی در سالن هلال احمر مازندران اظهار کرد: مدافعان حرم راه ایثار را برای ما یادآوری کردند و باید از این ظرفیت در فعالیت‌های هلال احمر در راه سلامتی و ایمن انسان‌ها و کرامت انسانی بهره‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه احترام به حقوق مردم، ترویج صلح و دوستی با ترویج مشارکت مردم در امور هلال احمر تحقق می‌یابد، افزود: مازندرانی‌ها از دیرباز تاکنون به مهمان‌نوازی و مهربانی معروف هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون با تلاش جمعیت هلال احمر تلاش کردیم به مردم استان و مسافران خدمت‌رسانی کنیم، ادامه داد: مازندران برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی کامل دارد و قول می‌دهیم این آمادگی را افزایش کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ حادثه‌ای مردم استان را تحدید نکند اما اگر شاهد حادثه‌ای در ستان باشیم مجموعه هلال احمر مازندران آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مردم دارد، اضافه کرد: مازندران با اقلیم متفاوت با بسیاری از مشکلات و شرایط آب و هوای روبه‌رو است.

اکبری با اعلام اینکه مازندران استانی سرآمد در جمعیت هلال احمر است و امیدواریم بتوانیم در شورای هلال احمر نماینده‌ای شایسته داشته باشیم، تصریح کرد: جوانان امدادگر مازندرانی به پاس زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی به کربلا اعزام می‌شوند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار