امکانی ارزشمند برای آنانی که به اتفاقات پیرامون خود اهمیت می‎دهند/ تابناک مازندران از علاقمندان به حوزه خبررسانی آنلاین و شهروندخبرنگاری برای پوشش رویدادهای مهم همه مناطق استان و مشکلات مردم دعوت به همکاری می‎کند.
کد خبر: ۲۲۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 09 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، این رسانه استانی با برند ملی در نظر دارد در عرصه تنگاتنگ انتشار آخرین اخبار از حواشی و متن رویدادها و اتفاقات مهم سیاسی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی مازندران، از ظرفیت علاقمندان به خبررسانی در همه شهرهای مازندران به عنوان "شهروندخبرنگار" در جهت توسعه اطلاع‎رسانی بهره بگیرد.

تجربه یک سال همکاری با شهروند خبرنگاران در سطح استان و انتشار بسیاری از رویدادهای مهم ما را بر آن داشت تا در ادامه این راه از همه دانش آموختگان رشتههای روابط عمومی، خبرنگاری، مسئولان روابط عمومی ادارات، ورزشدوستان، علاقمندان به حوزه سیاست و احزاب سیاسی، فعالان اجتماعی، محیط زیست، سمن ها و انجمنهای مردم نهاد و ... برای همکاری دعوت کند.

علاقمندان میتوانند سوژه های خبری، تصاویر خبری و اطلاعات موثق و کامل خود از رویدادها و مکان و تاریخ این اتفاق را انحصارا از طریق خط تلگرام با شماره 09301916523 ارسال کنند.

امکانی ارزشمند برای آنانی که به اتفاقات پیرامون خود اهمیت می‎دهند، اخبار خود را به صورت مستند به همراه تصاویر موبایلی با کیفیت و واضح با رعایت قانون و حریم شخصی افراد برای انتشار انتخاب و ارسال کنید.

بدیهیست در صورت لزوم و درخواست شما هم استانی گرامی، امکان درج خبرها به نام شخص شهروندخبرنگاران فراهم است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار