رئیس پلیس راه مازندران
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محورهای استان گفت: محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از فردا در محورهای مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۹۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال 94 و آغاز سفرهای نوروزی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای پنج‌شنبه 27 و جمعه 28 اسفندماه امسال تا ساعت 6 روزهای بعد از مرزن‌آباد به‌ سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا ساعت 6 صبح روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارم، ششم، 13 و 14 فروردین ماه سال 95 تا ساعت سه بامداد روزهای بعد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای چهارم، ششم، 13 و 14 فروردین ماه 95 تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 اسفند ماه امسال تا ساعت 2 بامداد روز هشتم فروردین ماه سال 95 از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع کامیون از ساعت 8، 11 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین ماه سال 95 از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای 5، 6، 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای 5، 6، 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به رودهن ـ محدوده مشاء ـ به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی و کامیون از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 27 اسفند ماه امسال تا ساعت 2 بامداد روز هشتم فروردین 95 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای استان شاهد برف خفیف هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران در مورد وضعیت ترافیکی، گفت: وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار